Accepterad freddep.p.p | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

freddep.p.p

Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? felix

Ditt discordnamn: freddep.p.p

Ange ditt födelsedatum 15 Februari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag passar bra som staff på servern eftersom jag tycker att det är kul att hjälpa andra spelare och att jag vill vara med och göra servern till en trygg, rättvis och rolig plats. Om jag ska beskriva mig som person så skulle jag nog säga att jag gör mitt bästa för att vara trevlig. Jag försöker i alla fall alltid att vara lugn och hjälpsam, även om det kan vara kämpigt ibland. Lika viktigt som det är för mig att ha en plats där jag har trevligt tillsammans med de andra på unive är det också viktigt för mig att alla spelare som kommer in på servern ska känna sig välkomna och inte bara kastas ut

Jag är nästan alltid aktiv och är väldigt sällan inaktiv Detta innebär att jag som oftast är tillgänglig om något skulle hända eller om det är något som är fel.
jag tycker om att vara en del av ett team. Jag kan också bara nöja mig vad de andra har att säga och jag klarar även att visa en hel del respekt för de andra. jag har varit staff en gång tidigare och jag känner att jag är beredd testa något nytt.

Tackar för att ni tar er tid att läsa

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker de är för många icke medlemmar som bara lallar på servern men jag kan fatta om några lallar tror de kan bero på att dem inte kan reglerna. när jag var ny på servern lallade jag mycket för att jag inte kunde reglerna.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? hjälpa dem nya som kommer in på servern och säga till dem när dem gör fel och inte bara kicka dem utan att säga till vad dem gör för fel så dem kan lära sig

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? försöka att prata med dem som lallar och berätta när dem gör fel så att dem kan lära sig istället för att fortsätta lalla och bli bannade. Och att samarbeta med dem andra i staff teamet

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer att försöka balansera RP och staff arbete har inte så mycket att göra nu på server så kommer nog var aktiv staff samt tycker att krim rpn börjar bli tråkig

Hur länge har du spelat på Unive? började 2021 sen tog jag en paus och börja igen typ 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit staff tidigare så har lite erfarenhet

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Accepterad av Philip320.
Välkommen till Staff-Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka