Accepterad G19 | Medlem ansökning [Watchsixpack]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G19

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? G19

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter osman big han är 19 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär e väldigt social han är en bra persion men har har också ett hett temprament

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: osman har haft det lite tuft som liten han har inte haft några vänner o hans familj har inte varit snälla mot han han flydde från sin familj när han var runt 12 år gammal och startade ett nytt liv, när han blev äldre så valde han o spara till ett flyg till unive staden när han väl flyttade dit så märkte han hur många fler invånare de var här, han försökte få ett jobb men de gick inte så bra tillslut så åkte han till en bar och träffade på 2 killar de började snacka lite skit o sånt men de kom fram till att osman skulle göra ett jobb för dem, han var lite tveksam men han behövde pengar så han gick med på de efter några dagar så hade han inget val han var fast i den kriminella välden han blev hotat att om han slutar så dödar dem han, så nu har han fortsatt vara kriminell i 2,5 år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mycket gemenskap och glädje samt ett bra rollspel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska kunna låta alla ha en chans att vinna i ett scenario. Det innebär att man ska göra det rättvist och alla ska kunna vinna, då man inte alltid ska gå in med vinst. jag tycker alla ska han chans o ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har brutit mot tillexempel rdm suntförnuft, men jag har lärt mig av de misstagen o vill starta om från början o börja ha kul med vänner o jag vill inte förstöra för andra häller.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM ,Vehicle Deathmatch - Att man inte får köra över någon på gatan utan en bra anledning. Eller att man inte får använda bilen, CopBait - Att man försöker få polisens uppmärksamhet som vapen eller suntförnuft att man inte ska göra något tillexempel att slå någon utan anledning man ska tänka som man hade gjort irl

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag ser fram emot att vara medlem igen på unives rp server.

Hej!

Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.

Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

u har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka