Nekad g123 | Medlem ansökning [LiamSwe27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

g123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? gurra591(G1)

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ja

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Positiv, Trevlig och Social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är från Sverige. Han är född 2002 och heter Gabriel Kock. Han planerar att skaffa ett jobb och vara en normal person i samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna bidra med social rp då jag gärna vill lära känna folk på servern med tanke på att jag är ny där. Jag kommer också även bidra med att jobba och då vara aktiv i jobbet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på sig själv och kunna ta en förlust.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, ibland med flit och bland inte men jag lär mig av misstagen och gör inte om dom.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp, då det betyder att man inte fruktar för livet i ett senario där man irl skulle göra det, vdm, då det betyder att man andvänder ett fordon som vapen och rdm då man dödar någon utan en bra andledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt bra på att lära mig av mina misstag inte göra om de.

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär" och svara på "Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär".

Du får ansöka igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka