Nekad görgen planka | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
15
Reaction score
0
Ditt discord namn: .larre

Ditt Hex-ID: steam:11000014910cfae

Vad för typ av beslut gäller det? Brist på Social RP (§ 4.1k)

Vem/vilka tog beslutet? Inte säker men tror de var korpen_ _

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att dom tog beslutet för att dom är trötta på att folk gör smash and grab rån, poliserna får ju inga scenarion som är fullt försåtligt. Det blir tråkigt för dom för poliserna vill ju ha scenarion de är ju därför dom rpar som poliser, och jag hade också tyckt det var fel om nån gjorde så från min vinkel, likadant som att jag blir sur när folk gör fel.

Hur är beslutet felaktigt? Jag menar inte att beslutet är felaktigt men att jag fattar vad dom vill och att de kommer inte hända igen, jag fick 900 minuter i fängelset och jag hade tyckt de var bra jag var inte sur eller något. Men sen en annan sak jag var inte med på rånet jag åkte bara runt med min motorcykel sen såg jag att dom där inne rånade och dom hade gjort de innan så jag gick in och då kom poliserna och jag sprang ut och dom tog mig först, men jag var inte med på dom andra men jag fattar fortfarande varför dom kollar på de just från den vinkeln. Jag tycker ni har all rätt att inte ta bort mina 5 banpoäng men jag lovar att de inte kommer att hända igen jag och mitt gäng vill bara göra roliga grejer som alla ska ha kul på det är ju de hela rp går ut på att man inte bara ska spela för sig själv också motpartnen,

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://www.twitch.tv/kebabnes/clip/BetterRespectfulElephantWTRuck-ukNkutsv-mKBuYPh

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Jag hännvisar dig till en ban överklagan, detta är fel tråd.

MvH
Korpen__

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka