Nekad Göran_ | Ban överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lurken

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093422187/

Ditt Hex-ID: 1100001438a986b

Vad är din discord tagg? Awake#1658

Vem var det som bannade dig? Frankho#0873

Hur lång tid var din ban? 1 Dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag använde kriminella ord på offentlig plats. (har inte bild för har problem med fivem just nu)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag inte använde smeknamn på skott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän åkte från mirror park till banken och under vägen snackar vi om skott som inte är en offentlig plats plus vi satt i bilen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktigt men ifall ni tycker jag gjorde fel så har jag lärt mig. Men enligt mig så gjorde jag inte något fel jag snacka inte på en offentlig plats vi satt i en bil och var på vägen och om någon hade gått för bi så hade de inte hört.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 gång var det 1 timme och en annan var det 12 timmar den som var 12 timmar så var det för jag åkte vårdshanlösti trafiken och åkte över en gräs matta och jag lärde mig om att inte göra så igen och det har lyckats bra och det andra var för lall och har lärt mig av den med

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Använt ett smeknamn till skott eller bara tagit det senare

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att använda smeknamn för kriminella ord

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du stod i banken och pratade öppet om kriminalitet. Är du kriminell ska du dölja det till 100% och inte gå ut med de offentliga platser.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka