Accepterad mio149 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mio149

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198768140031/home

Ditt Hex-ID: steam:110000130272eff

Vad är din discord tagg? Mio149_84019

Vem var det som bannade dig? r1v3kevlarskin

Bild på banmeddelande: @€.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sa n ordet och det får man inte enligt reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle sälja min bil sen väljer han att åka till en gränd och börjat rikta med ett vapen utan anledning så imprensiv han var ute efter pengar och då skulel jag säga att han spelar för makt och pengar och ville bara få pengarna. Då jag blev sur och råkade säga n ordet då jag verkligen inte menade det och ångrar mig totalt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och ångrar mig till 100 procent.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har råkat Vdm 1 grabb då jag tog lärdomar genom att få en ban i 3 dagar och tänka på vad jag hade kunat gör annorlunda. Sen har dödat en person på en offentlig plats då jag vet själv att jag gjorde fel och tog lärdomar genom att läsa reglerna en extra gång och då veta det till nästa gång, sen blev jag av med test medlem och dom i medlems skaps intervjun lärde lite mer om reglerna. Sen hopapde jag support och sa förlåt till han och sa att det var fel av mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat använde ett bättre språkval och jag hade kunnat läst igenom reglerna och verkligen göra det till ett bättre scenario genom att spela för hans vinst och bara inte för min. Sen hade jag kunnat fräcah upp minnet genom att läsa reglerna varje vecka så jag kan alla regler och inte glömmer bort sånt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte använda såna typ av ord och lräa mig till nästa gång att inte använda mig av rasistiska saker och göra roligare scenarion så det inte slutar såhär.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Det du måste tänka på är att hålla deg till reglerna och att inte säga första som kommer upp i hjärnan tänk först handla sedan.

Din ban överklagan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka