Accepterad Göran. | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Göran.

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029198959/

Ditt Hex-ID: 11000013fb6a06f

Vad är din discord tagg? !Göran#9079

Vem var det som bannade dig? oddieffs

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-11-06_190647186.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Under tiden jag blev bannad så hade alla mina kompiar slutat spela. Därav brydde jag mig inte om regler och utsatte servern för en dålig rp och bröt mot många viktiga regler. Mitt val till att bryta mot dessa regler var otoligt oacceptabelt nu när jag tänker efter och tycker själv att jag var helt efterbliven som gjorde det. Jag förstår till 100% att staffen i fråga hade plikt att banna mig för att genomföra det jobb staffs behöver göra. Bannen i fråga skedde för ca 6 månader sen och gör inget annat än att ångra mitt val till de jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag befann mig på piren och valde som det står i banmedelandet att sparka ner en kille på moped och ta den. Sedan efter att jag snott mopeden hamnar jag i en situation där jag är under pistolhot men bryter grovt mot regeln fear rp. Som jag skrev ovan så hade jag noll konsikvenstänk och gjorde otroligt dumma val som jag nu idag ångrar. Efter att jag brutit mot fear rp regeln så väljer spelaren att döda mig och då använder jag mig av /spawnmeny och spawnar inne i stan efter jag har blivit dumpad. Förstår att spawnmenu abuse räknas som combatlog men hade inget tänk och gjorde dumma val. Sedan efter att staffen märkt att jag sapwnmenuabusa så blir jag permanent bannad. Som jag skriver ovan också så hade mina polare slutat spela fivem så jag brudde mig inte över nån banöverklagan utan slutade bara spela. Nu 6 månader senare försöker jag med all kraft hitta tillbaka till unives community. Allt jag ber om är en andra chans då jag är otroligt villig att visa att jag kan bidra med bra rp till unives server. Är även villig för att komma support och disklutera kring min ban:)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var defenetiv inte en felaktiv ban utan var en helt korrekt ban som jag förstår att staffsen var tvugna att genomföra. Jag hade kunnat göra precis allt som hände annorlunda och skippa att bryta regler och som man nästan kan säga försöka bli bannad. Hade jag haft samma situation idag hade jag följt alla regler som jag bröt och varit mycket mer noggrann med vad som är regelbrott och vad som inte är regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yes jag har blivit bannad innan men det har varit pågrund av missförstånd som senare har löst sig genom att jag pratar igenom med staffen som har bannat mig. Dem flesta bannen har löst sig av ett supportsamtal men har även gjort banöverklagningar som har blivit godkända då staffsen också förstod att det var mycket med missförstånd att göra på banen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat vara tydligare emot dem jag rpade mot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har verkligen lärt mig en läxa av banen. Kommer ta en riktig lässtund på reglerna innan jag börjar rpa igen. Kommer göra allt i min makt för att inte bryta mot regler så jag kan visa att jag kan bidra med riktigt bra rp när jag väl försöker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag för står.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka