Accepterad Göran.Andersson | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
34
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199510817081/

Ditt Hex-ID: steam:11000015c6b8939

Vad är din discord tagg? pescha88

Vem var det som bannade dig? swedish_fish123

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-19 180054.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag lämna ett gäng på sms

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja, det tog ett tag innan jag blev bannad men innan jag lämna så skicka jag ett sms ringde min boss och sa jag lämna. Då börja han hetsa och kallar mig saker. det går ksk 10min så ringer jag igen och frågar om han kan ta bort mig från panelen han säger jag och så fortsätter jag rpa. det går ung 1 timmer innan han hoppar support på mig för jag skrev ett sms till han, de va också de enda bevis samt när jag fråga om han kan ta bort mig, inte de första samtalet där jag säger att jag lämnar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig skulle jag inte säga och ja jag gjorde fel, visste inte ens att man kunde få ban för de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för typ powergaming och sånt, kommer inte ihåg mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? gått fram till han face to face och säga att jag skulle lämna, men jag visste att han skulle döda mig och eftersom de då är liter fear rp så tog jag de igenom lur.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte lämna via lur.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka