Nekad fzomvsi | Medlem ansökning [Lynx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zomvsi

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? fuckzom

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kevin strömberg 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitiös, lojal, envis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Kevin Strömberg är uppvuxen i Borås i en arbetarklassfamilj. Han hade det tufft under uppväxten men höll sig borta från kriminalitet, trots att många runt honom valde den vägen. Efter gymnasiet jobbade han som väktare och lärde sig snabbt vikten av ansvar, respekt och lugn i pressade situationer. Framtidsplaner: Kevin har flyttat till staden för att bygga upp ett nytt liv. Hans stora mål är att komma in på polishögskolan, bli polis och göra skillnad – särskilt för unga som hamnar snett. Han vill visa att bakgrund inte avgör framtiden. Under tiden letar han efter jobb, bygger kontakter och håller sig borta från skit, även om det ibland är lättare sagt än gjort.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerat och genomtänkt RP där jag fokuserar på att skapa realistiska och trovärdiga situationer. Jag spelar en karaktär med tydliga mål, personlig utveckling och konflikter som kan ge spelrum för både civilt och myndighetsrelaterat RP.
Jag respekterar regler, lyssnar på andra spelare och är bra på att anpassa mig till situationen för att göra RP:t roligt och meningsfullt för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du inte alltid spelar för att "vinna" själv, utan att du ibland låter andra spelare lyckas i scenariot, även om det går emot din karaktärs mål i stunden. Det handlar om att prioritera bra och trovärdig rollspel över att alltid "komma undan" eller "vinna situationen".

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har varit med om situationer där jag kanske inte fullt ut förstod alla regler från början, vilket ledde till mindre misstag i RP. När det hände tog jag till mig feedback direkt, rättade mitt beteende och såg till att verkligen sätta mig in i serverns regler för att undvika liknande misstag i framtiden. Jag tror att man alltid kan lära sig och utvecklas, och jag värdesätter en miljö där man respekterar reglerna för allas bästa.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. RDM (Random Deathmatch): Du får inte döda eller slå andra spelare utan en rimlig och trovärdig anledning i rollspelet. Till exempel, om du hamnar i bråk ska du försöka prata dig ur det innan du slår ner någon. 2. METAGAMING: Du får inte använda information som din karaktär inte vet om, till exempel saker du hör eller ser utanför spelet (som i Discord), för att påverka spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad spelare som gillar att bidra till en bra stämning och utvecklande RP. Jag är van vid att samarbeta med andra och respekterar alltid serverns regler och riktlinjer. Jag tycker det är viktigt att spela karaktärer med djup och mål, vilket gör RP mer intressant för alla. Jag ser fram emot att utvecklas och skapa spännande historier tillsammans med andra spelare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka