Nekad Fyllecellen01 | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fyllecellen01

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198823369951/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Fyllecellen#5493

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. 1996-10-09 så föddes Karl i Stockholm. Som liten så hade Karl det inte så lätt och vart ofta misshandlad av sin familj och hade även en dålig skolgång. Hans föräldrar hade inte råd att ta hand om honom så de övergav honom. Han blev tillslut adopterad utav en annan familj. Det var en gottställd familj som tog hand om honom som om det vore deras egna son. Han började tillslut acceptera sig själv och försökte skaffa vänner och ett vettigt jobb. Han ansökte till polisutbildningen men på grund av Karls dåliga betyg så kom han inte in på utbildningen. Efter många års kämpande så gav Karl upp hoppet och började lite smått med att sälja droger och röra sig litegrann i dom kriminella spåren för att tjäna pengar. Men nu har den ända Karl litade på sin storebror gått bort i en gängskjutning på grund av att han rört sig i felkretsar, vilket har lett till att Karl har börjat fundera på att dra sig ur det kriminella innan det slutar likadant för honom. Så nu måste Karl ta ett beslut om att lägga ner kriminaliteten och skaffa ett vettigt jobb eller att fortsätta det kriminella och riskera att dö i ungålder som sin storebror.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag har rätt mycket erfarenhet sen tidigare av RP cirka 450+ timmar, och för att jag tycker att Unive verkar vara en vettig och seriös RP server som jag också skulle vilja bidra med.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker att Unive är en seriös och rolig server som jag också skulle vilja bidra till och såklart bli ännu bättre på att Roleplaya.

Hur hittade du Unive? Vart rekommenderad av några vänner och att jag såg att det var en aktiv server med många spelare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspelande är att bli ännu bättre och bara ha allmänt roligt på ett moget sätt då.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? För tillfället är det bara denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka