Accepterad Fyllecellen01 | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fyllecellen01

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198823369951/

Ditt Hex-ID: 11000013371ecdf

Vad är din discord tagg? #Fyllecellen5493

Vem var det som bannade dig? Emilia<3

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fick som svar att det var för att jag körde med en sportbil till Vallmo

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på vägen med riktning mot sandy shores för att plocka lite vallmo och precis när jag parkerade bilen där och klev ur så vart skärmen grå och jag vart bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker både att det var en felaktig ban och mitt fel eftersom jag kan tycka att det kan vara lite svårt att avgöra vad som räknas som en "sportbil", finns ju bilar från 30k upp till flera miljoner så vad är det liksom som uppfyller kriterierna för att det är en sportbil. För finns ju liksom BMW M4 som kostar 500k och det skulle väll jag säga är en sportbil, sen finns det ju SAAB 9-3 som går typ 400 km/h och kostar 1.1 miljoner, men jag tycker inte riktigt att en SAAB 9-3 räknas som sportbil iallafall. Så att jag tycker regeln att man inte får köra sportbilar till vallmo är lite otydlig eftersom det står inte vad som räknas som just en sportbil. Tycker att regeln att man inte får köra sportbilar till knarkställen borde vara lite mer tydlig så att man säkert vet vad man får köra dit och inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vart bannad en gång förut för fearrp men vart unbannad efter 1 timme efter jag pratat med supporten eftersom dom tyckte att det var ett dåligt scenario av ett gäng att börja skjuta det första dom gör så jag vart unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske försökt ta reda på vad som räknas som just en sportbil genom att fråga en staff i discord eller liknande innan jag åkte dit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbannad så kommer jag till 100% försöka ta reda på vilka bilar man inte får köra till vallmo innan jag åker dit igen för att inte riskera att hamna i en liknande situation med att bli bannad igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka