Nekad Fyllecellen01 | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fyllecellen01

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198823369951/

Ditt Hex-ID: 11000013371ecdf

Vad är din discord tagg? Fyllecellen5493

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sålde special bilar m.m

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Förstår nu i efterhand att det var för jag sålde en special bil eller donations bil om jag fattat det rätt??

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Om jag ska hålla det kortfattat och ärligt så var det en helt vanligt arbetspass på Marjas som så många gånger förr och det kommer in en kille och vill köpa en bil ur special menyn, där på jag säger att han får vänta för jag måste kolla med mina kollegor vilka bilar vi får sälja och inte sälja så jag frågar ena kollegan som var inne på marjas vad det är som gäller och han säger att vi får sälja alla bilar förutom dom som det står "sälj inte" på, jag frågade även i discord chatten om det stämde och 2 stycken svarade ja. Så jag tänkte inte så mycket på det och antog bara att det dom sa stämde för vi har ju som sagt en egen bilfirma chatt. Sen nu några dagar efter så står det att jag är permanent avstängd och förstog inte alls varför så jag frågade Nizze och förstår nu då att vi inte får sälja nån special bil överhuvudtaget vilket han sa till mig då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker faktiskt att det var en lite orättvis ban eftersom jag fick varken en genomgång eller förklarat för mig vad det är som gäller och hur säljmenyn och allt funkar när jag vart anställd på Marjas, och då är det ju såklart väldigt svårt att veta vad man får göra och inte får göra. Så jag tycker att chefen som anställer folk på Marjas borde vara mer engagerad och seriös när han anställer nytt folk på Marjas för som sagt hade jag faktiskt ingen aning vad det var som gällde och inte gällde för jag fick aldrig nån genomgång på allting vilket jag tycker är väldigt tråkigt att jag straffas för i slutändan då jag bara försökte göra mitt bästa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vart felaktigt bannad en gång, och en gång bannad för att jag var i gänghus vilket jag inte visste var ett gänghus. Sen har jag blivit bannad en gång för å köra med sportbil till Vallmo stället. Sen en gång bannad för lall om jag minns det rätt. Men jag har lyckats tagit lärdom att kolla upp saker innan och inte bara springa in i öppna hus såklart. Och även inte lalla runt som jag gjorde i början för längesen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt men jag hade väll kunnat kollat upp själv hur säljmenyn och allting går till och vad det är man får göra och inte får göra, även fast det kanske inte är mitt ansvar att kolla upp sånt själv utan chefens. Men som sagt alla gör misstag även jag och jag tänkte inte att det var något allvarligt som kunde hända då jag bara sålde bilar liksom men nu i efterhand så visade ju det sig vara helt fel då man absolut inte fick sälja special bilar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbannad så lovar jag att ALLTID kolla upp saker först som jag inte vet innan jag gör det eftersom jag absolut inte vill riskera att hamna i en liknande situation igen såklart. Sen vill jag även tillägga att dehär är ingenting jag skulle gjort med flit eftersom Unive är enligt mig den roligaste servern jag nånsin spelat på och bli permanent avstängd är ju såklart det sista man hade hoppats på. Jaja det var allt jag hade att säga och hoppas nu bara på det bästa.
Mvh

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka