Accepterad Fy tusan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4sweezz

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045758261/

Ditt Hex-ID: 110000140b34d35

Vad är din discord tagg? sicarrio0707

Vem var det som bannade dig? Adaam

Bild på banmeddelande: 218_20230823212919_1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag pissade på en grabb som jag känner lite men inte längre då han gjorde fel. Jag gjorde ett stort fel då jag ångrar de välfigt mycket men vet ej vad jag tänkte. men nån sa att jag skulle gö dev vet inte ens vrf jag lyssnade på han och jag visste själv att det va fel men a ångrar det mycket o kommer aldfirg hända mer. vill brar få unban för vill spela o ha kul i unive. vet själv vad jag gjorde för fel och har lärt mig en läxa. Vet att det va dumt och vet ej vrf jag gjorde så skulle inte lyssnat på han som sa de. vill bara kunna få spela på helgen förlåt vet exakt att jag har gjort fel. villa bara kunna spel nu. ångrar mig super mycket nu och skulle barar inte lyssnat på han skulle detta inte hänt. så snälla en chans detta kommer aldrig hända nu så snälla. vill spela nu och på helgen. Ångrar mig så mycket o har lärt mig en läxa nu. Det va ett hårt straff på de jag gjorde så drf kommer detta aldirg mer hända för ville inte att detta skulle hända. tänkte inte på konsikvenserna men nu vet jag vad som händeer. snälla har ju lärt mig av mitt misstag nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För jag pissade på en grabb som jag känner lite men inte längre då han gjorde sen sa dom att jag skulle jag hoppa support. det va de som hände typ sen fick jag ban på 4 dagar i 2 krim varningar som går ut om 30 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rätt men ångarar mig och har lärt mig en bra läxa nu så detta kommer absolut inte hända mer. Kommer inte hända mer detta blir väldigt hårt straff och drf detta aldrig kommer hända memer. vill bara kunna få spela på helgen förlåt vet exakt att jag har gjort fel. villa bara kunna spel nu. ångrar mig super mycket nu och skulle barar inte lyssnat på han skulle detta inte hänt. men vet att jag gjort fel och har lärt mig en bra läxa nu så kan jag bara bli unbannad snälla för vill verkligen spela nu på servren. Har inget annat o spela nu när jag är bannad så kom igen kommer aldrig mer hända men det är ert val men vet jag gjort fel o vrf jag fick ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 6 gånger tror jag minns inte dom men har blivit unbnnad ganska många gånger av dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA inte pissat på han och bara struntat ii det han sa om att pissa på han. Ångrar mig mycket o vet vad jag gjort fel o har lärt mig en läxa nu. Kommer absolut inte hända igen o ångrar mig över mitt belsut som jag gjort skulle bara struntat i vad han som sa att jag skulle pissa på han. ångrar de o förlåt mig. Vet att jag gjorde fel o vrf jag blev bannad och har lärt mig en bra läxa nu såkan jag bara få unbanna för vill verkligen spela nu på helgen o nu har jag lärt mig att jag fan aldrig ska göra om detta igen nu vet jag att man får ett hårt straff på detta regel brott så detta kommer inte hända mer aldirg. förlåt. det viktiga är ju att jag lärt mig som jag har gjort nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har du lärt dig någonting efter din ban? JA jag ska ALDRIG pissa på nån igen för detta blev abslout inget bra . ångrar det mycket. Men nån sa jag skulle göra det och jag tänkte inte på konsikvenserna men har lärt mig en bra läxa nu så förlåt. men finns inget o göra nu men vet vad jag gjorde fö fel och jag ångrar det väldigt mycket. Det va inte menning att detta skulle hända o detta blev ju inte bra så kommer aldirg hända igen. de viktiga är ju att jag har lärt mig av mitt misstag som jag gjort och jag kommer aldrig göra om detta. detat va etrt stort misstag av mig som jag lärt mig av nu detta blev inte bra och har lärt mig nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka