Inaktuell Fuspas | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fuspas

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Thor bernstig

Ditt discordnamn: Bernstig#2545

Ange ditt födelsedatum 6 Maj 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff för att jag har börjat tröttna på RP,et mer och mer och jag känner att jag vill kunna göra något för servern istället och göra så att andra inte ska behöva tröttna och göra så att Krim RP förbättras typ looting och skottlossningar sedan hets. vi som Staffs har regler men också regler som inte är nedskrivna. 1. regel är att man alltid ska vara trevlig och ha ett trevligt bemötande när man pratar i support. Som Staff måste man också vara aktiv ig samtidigt som man tar sin tid och kollar forumet. jag kan en del kommands som ni har på servern och vill gärna lära mig mera. jag tror att staff kan va en bra sak för dig som rpare då du kan se hur andra utvecklar sin rp och du kan ta del aav att se senarion ovanfrån och sedan kan ta det som insperation för att lära vidare hur en bra rpare ska va. Detta är nog välldigt lärorikt och man kommer utvecklas mycket både innom staffarbetet och rpn. Jag hoppas att ni vill ge mig en chans.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kommer kunna vara aktiv varje dag förutom ca. va tredje vecka då jag är med i ungdomsförsvaret

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i över 1 år på unive och kommer bli fler

Har du tidigare erfarenheter som staff? lite på servrar innan jag började på Unive men jag är öppen för att lära mig mer

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? för mig så spelar det ingen roll jag kan jobba med det som behövs.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka