Inaktuell Pusat123123 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pusat123123

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pusat Kaya

Ditt discordnamn: pusat123123

Ange ditt födelsedatum 23 April 2012

Varför ska just du bli staff? För jag är en person som älskar att rpa på unive och har rpat på unive jag har varit staff på en andra servar tex som vation och swewawe- jag har kunskaper och egenskaper jag som staff kan agera proffonsnoiellt ovh vet hur man är som staff jag kan hantera stressiga sitationer. Jag vet hur jag kan hantera när 2 eller mer perosoner bråkar och ja ja kommer vara aktiv jätte mycket och jag tror man kommer märka det

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Ibland är det en väldigt oseriös rp och folk inte kan rpa på andras vinster

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jo kommer speca mycket och säga till folk som inte kan rpa som man ska och bryter mot regler och banna de i de tid de behöver för att kunna lära sig hur man rpar

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att alltid kunna hålla sig lugn och vara snäll mot alla och vara aktiv kunna göra sitt jobb bra helt enkelt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jo jag kommer alltid ha vissa tidert och så och kommer planera när jag kan gå in på unive och rpa och göra staff ärenden

Hur länge har du spelat på Unive? vet faktist inte men ksk 2 månader på detta dc konto annars 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Jag har varit mod och admin och jobb ansavarig

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ja kriminell för att jag tycker jag kan förbättra rp på dem vita jobben

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka