Nekad FurzsiOnDope | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FurzsiOnDope

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? benji

Ditt discordnamn: FurzsiOnDope

Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 2004

Varför ska just du bli staff? varför just jag ska bli staff är för att jag är väldigt aktiv på både dagar men mest kvällarna. jag har rpat väldigt länge och vill testa något nytt jag har varit MA tidigare men nu skulle jag vilja göra en uppgrade och tryharda lite staff arbete. Jag är engagerad och vågar ta eget initiativ och göra egna val. Jag är inte rädd för att ta beslut då jag vet att när jag väll har tagit ett beslut så har jag 99.9% rätt eftersom jag kan alla regler på unive in o ut.
jag kommer att vara effektiv och snabb i mitt straffarbete då jag vet vad jag håller på med.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? det finns både småproblem och större problem som förekommer utan att lösas men det största problemet för tillfället måste nog vara allt skottande och alla skjutningar. det är allt för många som bara spelar för att skjuta och som bara spelar för att provocera fram skottlossningar. mitt huvudmål med att bli staff kommer vara att hålla koll på krim rpn för det mesta och helt enkelt hjälpa till så mycket som möjligt att få bort spelare som endast rpar för att dem vill skjuta (problemspelare) som jag skrev tidigare är jag effektiv o snabb och jag märker oftast väldigt snabbt om en spelare är ute efter roliga senarion och social rp eller om han är ute efter skottlossningar och problem. jag skulle säga att de i princip tar 20 sek för mig att märka om jag speccar en problemspelare eller om jag speccar en seriös rpare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? som jag skrev så kommer jag personligen vara effektiv och snabb i mitt arbete och hoppas att staffsen jag sitter med också kommer ha samma inställning som mig. jag kommer helt enkelt specca jävligt mycket genom att specca mycket så kommer jag se väldigt mycket regelbrott och problem/problemspelare.
jag kommer helt enkelt ge dom åter gärder som personen förtjänar och har personen t.ex. gjort ett väldigt tydligt regelbrott som t.ex e cop så blir det självklart p banns på det med.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Professionel är en väldigt viktig del när det kommer till att vara högt uppsat på unive. Man ska lyssna på vad spelare har att säga, respektera andra spelare. man ska ta emot all slags feedback, god ton när folk pratar med mig är också väldigt viktigt. Du ska inte vara överst hela tiden, Bara för du är högre uppsat, bara för att du är högre uppsat an vissa så betyder det inte att jag kan ha fel ibland och att andra har rätt kan förekomma.
en till viktig sak som jag tycker är viktigt är att när man väl rpar nån timme som staff då ska man rpa seriöst och inte nått lall. de min åsikt

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag är aktiv på vardagar från ungefär 16:00-00.00 och på helger är jag aktiv jävligt länge om inte nått kommer emellan skulle säga att jag e aktiv från 12:00 till 04:00 på helger

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej men jag har varit MA och jag har självklart varit SV

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka