Nekad FUPPELITO | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FUPPELITO

Aktiv Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
48
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? fuppelito

Vad är ditt Hex:ID 110000148003749

Ange ditt födelsedatum 7 April 2025

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet bror helt på hur mina träningar ser ut i veckan men vardagar minst 3 timmar skulle jag säga om jag ej har träning.

Men på helger skulle jag säga min aktivitet är runt 8 timmar per dag om inte mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag var först medlem från sommaren 2021 till typ sommaren 2023 där jag valde ta en paus och slutade med rp helt och lämnade då discorden och därmed medlem rollen försvann. Nu har jag varit medlem sedan typ januari 2024.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
1736858784371.png Men av dessa är 1 senaste typ halvåret och som jag snackade med Hapyx efteråt tycker han den inte är giltig.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är samtidigt som denna personen rp hjälpa staffsen med att medlemmar upprätt håller reglerna på Unive Roleplay. Som jag brukar säga är en servervakt en medhjälpare till staffsen eftersom staffsen inte kan se allting som hände på servern så finns server vakterna till för att hjälpa till med tills exempel bara /kick på någon eller /svban på någon som senare staffsen kan kolla på klippet och banna längre tid.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern eftersom jag själv och hela klubben som jag är med (The Lost MC) inte för att ha för bra självkänsla men vi är faktiskt de socialaste rp gänget/klubben på denna server just nu och därför ser jag så många osociala rpare inom alla olika jobb eller gäng som jag vill kunna banna klippa och få er se de som vi ser. Jag har tidigare varit staff flera gånger men en gång under en längre tid där jag var jobb ansvarig tills dess att jag fick avbryta spelande pga min mamma som fick cancer under den tiden men som tur mår hon bra nu och allt är okej.

Jag möter på varje dag lallare speciellt vid till exempel sjukhuset som vdmar eller säger olämpliga saker osv you name it, där vill jag kunna ge en /svban eller en /kick för de ska förstå vad de gjort och sedan inte göra om de

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är nog de enklaste sakerna att veta och som man ska veta om man söker till servervakt detta kan vara exempel som att man gör /kick på någon bara för man tycker de är kul eller något som jag vet är vanligt hos vissa är /id när de till exempel är skottlossning men detta är såklart bara 2 exempel av många fler.

+++ rep, mogen o de behövs fler sv vakter med tanke på hur mycket staffs har har göra!

Nekad.

Anledning: Du har fått en ban under loppet av 30 dagar.

Du får ansöka igen den 2025-01-24.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka