Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198163728931
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias
Vad är ditt discord namn? Frozty#0619
Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elias Östersund, han är 25 år. Under sin uppväxt levde Elias ett rätt skönt liv och hans föräldrar väl riktigt schyssta. Elias var ju också snäll och han hade många kompisar som han umgick med ofta. I sina yngre dagar körde han moppe, det var en stor del i ungdomen som 15-åring. I skolan gick det mesta bra, ändå fast han inte pluggade mycket till proven, han hade nog ärvt intelligensen från sina föräldrar eftersom de båda var mycket smarta och gick ut grundskolan med mycket höga betyg. Hans farsa jobbade som hjärnkirurg och hans mamma arbetade som specialiserad tandläkare. Eftersom hans vårdnadshavare Stefan och Annika tjänade rätt mycket pengar var inte ovanligt för Elias att få många presenter och pengar.
Det var ofta som Elias köpte moppar och sedan meckade, fixade och stylade dem. På så sätt tjänade han sina egna pengar.
Första gången han sålde sin första moppe efter att ha gjort iordning den var han sjukt stolt.
Men såklart så bestod Elias liv inte bara av pengar och moppar. Han åkte ibland till sin morbror som bodde 7 timmar bort med bil. De brukade jaga tillsammans, det låter otroligt men han var bara 9 år när han sköt sitt vildsvin rakt i vänstra lungan. Efter det så var det också ett litet intresse. Som en sammanfattning så var Elias en glad kille när han var yngre men sedan kommit in i en period när han blev äldre då han inte visste vad han skulle ta för sig i livet. Han hittade en tjej på en dejtingsida, hon hette Lisa. De träffades i flera månader. Elias var så underlättad första gången de träffades. En gång när han var påväg hem från affären såg han Lisa kyssa en annan man. Elias blev helt förkrossad och pratade sen med Lisa. Sedan dess har de aldrig sätt varandra.
Men nu har han flyttat in i staden Unive. Han är redo på ett nytt äventyr...
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att utveckla mitt sätt att rollspela och känna mig mer säker när det händer scenarion och veta hur jag ska göra. Men jag vill försöka mitt bästa att bidra med ett seriöst rp och på så sätt utveckla servern och de andra individerna som också spelar på Unive.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har sätt på twitchstreamers som spelar på unive och det verkar som att de flesta som spelar på Unive är seriösa. Staffen verkar schyssta. Det finns mycket att göra, många jobb, affärer och saker att göra.
Hur hittade du Unive? Twitch och kompisar som kör.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska utveckla mitt rollspel, prata med folk ingame och få en bra RP upplevelse.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få ett jobb och få någon schysst lyxglidare som bil. Det blir som det blir men man kan alltid påverka hur det blir. Men framförallt att bidra med bra RP.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias
Vad är ditt discord namn? Frozty#0619
Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elias Östersund, han är 25 år. Under sin uppväxt levde Elias ett rätt skönt liv och hans föräldrar väl riktigt schyssta. Elias var ju också snäll och han hade många kompisar som han umgick med ofta. I sina yngre dagar körde han moppe, det var en stor del i ungdomen som 15-åring. I skolan gick det mesta bra, ändå fast han inte pluggade mycket till proven, han hade nog ärvt intelligensen från sina föräldrar eftersom de båda var mycket smarta och gick ut grundskolan med mycket höga betyg. Hans farsa jobbade som hjärnkirurg och hans mamma arbetade som specialiserad tandläkare. Eftersom hans vårdnadshavare Stefan och Annika tjänade rätt mycket pengar var inte ovanligt för Elias att få många presenter och pengar.
Det var ofta som Elias köpte moppar och sedan meckade, fixade och stylade dem. På så sätt tjänade han sina egna pengar.
Första gången han sålde sin första moppe efter att ha gjort iordning den var han sjukt stolt.
Men såklart så bestod Elias liv inte bara av pengar och moppar. Han åkte ibland till sin morbror som bodde 7 timmar bort med bil. De brukade jaga tillsammans, det låter otroligt men han var bara 9 år när han sköt sitt vildsvin rakt i vänstra lungan. Efter det så var det också ett litet intresse. Som en sammanfattning så var Elias en glad kille när han var yngre men sedan kommit in i en period när han blev äldre då han inte visste vad han skulle ta för sig i livet. Han hittade en tjej på en dejtingsida, hon hette Lisa. De träffades i flera månader. Elias var så underlättad första gången de träffades. En gång när han var påväg hem från affären såg han Lisa kyssa en annan man. Elias blev helt förkrossad och pratade sen med Lisa. Sedan dess har de aldrig sätt varandra.
Men nu har han flyttat in i staden Unive. Han är redo på ett nytt äventyr...
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att utveckla mitt sätt att rollspela och känna mig mer säker när det händer scenarion och veta hur jag ska göra. Men jag vill försöka mitt bästa att bidra med ett seriöst rp och på så sätt utveckla servern och de andra individerna som också spelar på Unive.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har sätt på twitchstreamers som spelar på unive och det verkar som att de flesta som spelar på Unive är seriösa. Staffen verkar schyssta. Det finns mycket att göra, många jobb, affärer och saker att göra.
Hur hittade du Unive? Twitch och kompisar som kör.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska utveckla mitt rollspel, prata med folk ingame och få en bra RP upplevelse.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få ett jobb och få någon schysst lyxglidare som bil. Det blir som det blir men man kan alltid påverka hur det blir. Men framförallt att bidra med bra RP.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej