Accepterad Frostyfeets2000 | Medlem ansökning [ColdfaithTV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

FRÖSTYY

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Ella

Vad är ditt discord namn? Fröstyyy

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Leah Holmer, en glad och go tjej som föddes den 16 maj 2002. Som liten var hon utsatt av sin familj, mest mamman. Leah blev snabbt flyttad till sin mormor som bor en bit utanför Göteborg och det hjälpte henne. Efter de tuffa åren har Leah blivit en rädd person av sig, hon litar inte fullt ut på alla och är ständigt rädd för att hon ska göra nått fel och att hon ska bli lämnad.
Leah är före detta sjukvårdare, hon har alltid strävat efter att hjälpa andra men nu har hon inte varit å jobbat på länge… hon är sjukskriven på grund av att hennes son är försvunnen. Man har letat och letat men inget svar.
Leah lever nu i en lycklig familj med barn och sin kille HARALD.
Kortfattat är Leah en snäll men rädd person och hon är ständigt orolig för vad folk ska tycka om henne eller det hon gör, men det stoppar inte henne från att vara sig själv!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är erfaren inom rp sedan tidigare då jag kört på Unive förr, min karaktär är även ganska igenkänd eftersom jag har försökt bekanta mig med många som möjligt. Så det jag skulle kunna bidra med till serven är gemenskap då min karaktär är alldeles för snäll i vissa lägen. Jag skulle kunna göra roliga scenarion där jag sätter folk på plats, men sedan kan Leah lagt näsan i blöt och då ligger hon risigt till. Jag blir heller inte arg/ledsen om ett scenario inte går som jag vill utan jag gör mitt bästa för att alla ska ha kul även om det inte gynnar mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man ska låta motparten vinna ett scenario/ ha roligt, vi tar en skottlossning som exempel. Jag och mitt gäng ska skjuta och motparten får ner oss, men då har ju jag nån i mitt gäng som revar alla, vi skjuter ner alla dumpar de sedan... det är inte roligt och heller inte verklighets troget. Blir man skjuten så blir man, sen enligt mig tycker inte jag skottlossningar är roligt utan om jag skulle varit krim skulle jag gått för kidnappningar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstår reglerna. Några av de viktigaste reglerna jag tycker är VDM vilket innebär att man inte ska använda sitt fordon som ett vapen eller köra över random personer. En annan viktig regel är FearRP vilket innebär att man inte är rädd om sitt liv, asså att man spelar spelet och struntar i om någon håller ett vapen mot än.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, rp:at på Unive förr i över 1 år väldigt intensivt så skulle säga att jag kan min grej.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som sagt rp:at ett bra tag så kan regler och hur man ska rp hyfsat bra, men såklart finns det alltid potential att förbättra sig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Tillbaka