Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/frolleswe/
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip
Vad är ditt discord namn? frolleswe#2976
Vad är ditt födelsedatum? 15 April 1993
Berätta om din karaktär. Harry Davidsson. 32, beslutsam, målmedveten, driven att leda en dag.
Motorcykeln och klubben är prioritet ett, det är Harrys familj.
Harry är föräldralös sen barndomen, hans föräldrar blev mördade av okända kriminella eller korrupta poliser.
Han är ensam, ny i staden, letar efter ett nytt jobb och en ny familj.
Är Unive redo att ta emot Harry Davidsson med öppna armar?
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är seriös och kreativ i mitt spelande och jag kan dela med mig mycket glädje och en kreativ karaktär.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Verkar vara en seriös och trevlig server att spela på.
Hur hittade du Unive? twitch.tv/CyrusTWO
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli bättre i min karaktär och utveckla min röst immersiveitet.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli en bra rollspelslagspelare och ha kul.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip
Vad är ditt discord namn? frolleswe#2976
Vad är ditt födelsedatum? 15 April 1993
Berätta om din karaktär. Harry Davidsson. 32, beslutsam, målmedveten, driven att leda en dag.
Motorcykeln och klubben är prioritet ett, det är Harrys familj.
Harry är föräldralös sen barndomen, hans föräldrar blev mördade av okända kriminella eller korrupta poliser.
Han är ensam, ny i staden, letar efter ett nytt jobb och en ny familj.
Är Unive redo att ta emot Harry Davidsson med öppna armar?
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är seriös och kreativ i mitt spelande och jag kan dela med mig mycket glädje och en kreativ karaktär.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Verkar vara en seriös och trevlig server att spela på.
Hur hittade du Unive? twitch.tv/CyrusTWO
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli bättre i min karaktär och utveckla min röst immersiveitet.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli en bra rollspelslagspelare och ha kul.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.