frolleswe | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frolleswe

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/frolleswe/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? frolleswe#2976

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 1993

Berätta om din karaktär. Min karaktär Harry Davidsson som är 25 år gammal är uppfödd i en bilverkstad som hans familj hade.
Harry har alltid sen liten var lydig och gjort som hans föräldrar har sagt men när de inte tittade ställde han oftast till med bråk i skolan för att han hade starka åsikter och stod för det han tyckte och tänkte.
Som personlighet är beslutsam, ordentlig och målmedveten med en gnutta humor.
Harry är driven att leda en dag. Just nu är han en ensam varg som är vilsen men letar efter en familj.
Harry är föräldralös sen barndomen, hans föräldrar blev mördade av okända kriminella eller korrupta poliser.
Just nu dräller Harry runt och försöker klara sig dag för dag och betala räkningarna.
Han försöker att skaffa sig en bra inkomst och få sitt liv på fötterna igen. Han behöver mening, han behöver en klubb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en seriös och kreativ spelare som endast vill ha kul.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag letar efter en server med många spelare som är aktiva. Har spelat på en server tidigare som tyvärr dog ut. Fick inte riktigt en chans att bygga på min karaktär.

Hur hittade du Unive? twitch.tv/CyrusTWO

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att lyfta fram en nivå på min rp som är ut av hög kvalitet och se till att alla partner av scenariot har kul och tycker det var bra RP. Jag vill skapa en gemenskap och ha roligt med andra spelare.
I framtiden vill gärna bli medlem i en MC-klubb och skaffa en motorcykel.
Jag vet vad det innebär att vara kriminell, att inte hetsa runt och köra över folk utan ansvar är oerhört onödigt.
Att inse scenariot man utspelar och ser endast en anledning till att använda våld eller att skjuta.
Jag har tidigare rpat kriminell på en annan server men det var inte långvarande förrän servern blev inaktiv.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli en bra rollspelare och ha kul medan jag fokuserar på att utveckla min karaktär och försöka nå en hög nivå på mitt spelande.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka