Accepterad frogge | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frogge

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
120
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? frogge8188

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karakär heter då Frogge Diaz och är 25 år gammal. Frogge Diaz växte upp i en liten by utanför Mexico City. Hans familj hade det svårt ekonomiskt, och det fanns inte mycket möjlighet till utbildning eller andra resurser. Trots sina föräldrars hårda arbete kämpade de för att få det att gå runt. Frogge drömde om ett bättre liv, och när han blev äldre blev han lockad av ett gäng i trakten. Gänget verkade erbjuda snabba sätt att få makt och pengar. Trots att han visste att det var farligt, började Frogge att vara med i olagliga saker som droghandel och våld. Han började som en liten skurk, men snart ville han mer. Frogge blev känd som en smart och farlig person inom den kriminella världen. Trots att han visste att det var farligt fortsatte han på den vägen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en utvecklad rp då jag tycker om att bilda scenarion utifrån mitt egna samt motpartens perspektiv. Jag tycker om att få folk att involveras och våga prata mer samt försöka göra alla stunder på servern till en roligare gemenskap.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man exempelvis ska spela för sunt förnuft. Ifall du sitter i en bil och "rånare kommer och riktar på dig ska du hoppa ut då du annars kan bli skjuten ifall du sitter kvar eller försöker köra iväg. Du ska även spela för att motparten ska ha det kul samt tycker jag det är viktigt att alla ska ha det kul i ett scenario även motparten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst dem. Exempel på dessa är bland annat sunt förnuft, fear rp, vdm och rdm.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat lite rollspel till och från på andra servrar därav har jag erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Loyal och rolig. Tycker om att bilda roliga scenarion då jag inte är blyg.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

@DJ.

Aktiv Medlem​

Medlemskap Ansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka