Nekad frogge | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frogge

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
120
Ban-referens
fivem-ratten-p9cn — FiveM, Utgår 2026-03-14
Anledning: Skjuter flera gånger på motorväg, skjuter utanför skjukhuset.
Bannad av: GladaGranen
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Det var en blå bil som hoppade ut och skjöt emot mig och ett par andra, Vi började jaga han och smällde hans däck. Efter en stund så dödade jag han en bit utanför sjukan.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar ansvar för det jag blev bannad för och förstår att det räknas som ett regelbrott. Man ska inte skjuta vid sjukhuset eller på motorvägen.
Jag vill dock förklara hur jag tänkte. På klippet syns det att jag skjuter vid sjukhuset, men jag gör det snabbt och lämnar platsen direkt. Jag stannade alltså inte kvar där. När det gäller motorvägen så uppfattade jag det som att jag sköt vid en avfart och inte ute på själva motorvägen.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jagat efter han och väntat på ett mer diskret läge att skjuta eller rikta för att skapa ett scenario.

Varför ska vi ge dig en till chans? Första gången jag blivit bannad för att skjuta på motorväg. Blev bannad för de en gång men då råka jag missclicka och fick unbann nästan direkt. Samt så var jag trevlig och käfta inte emot i supp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Såklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka