Ingv30
Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-motor-sp25 — FiveM, Utgår 2026-03-13
Anledning: skjuter på motorväg
Bannad av: ZeRo_Br1ks
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Vi körde efter en södra bil efter de campat vårat hus, vi åker mot mekko vi och en bil till. Vi försöker stanna de hela tiden men han kör bara vidare i ca 15 km. vi hoppar ut vid ett tillfälle. Senare väljer de att åka ut på mekkos motorväg och vi "boxar in de". Så vi såg det som en möjlighet att da dem. De fortsätter att köra iväg och jag avlossar 2 skott mot deras däck, eftersom jag inte riktigt tänkte vart vi var för någon stans.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja absolut, det var mitt fel att skjuta på motorvägen, jag borde tänkt innan jag agerade och det kommer inte ske igen.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att tänka till innan jag tar snabba beslut. Istället skulle vi bara fortsatt köra efter och vänta på ett bättre tillfälle där det är mer diskret.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag gjorde ett misstag där jag inte tänkte till alls. Har bara en bann på 3 år och har lärt mig ut av den.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes