Accepterad frogge | Ban Överklagan [.meckan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frogge

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
120
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199095711652

Ditt Hex-ID: steam:110000143ad87a4

Vad är din discord tagg? frogge81881

Vem var det som bannade dig? meckan, ribox

Bild på banmeddelande: {C2E3DADF-7D9F-4F26-8D26-988E8AA229D3}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom banna mig för “brist på socialt RP” för att jag hoppade ur bilen och sköt mot däcken. Dom tyckte väl att jag inte pratade tillräckligt innan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi jagade en bil från OTF . Dom brukar alltid sticka iväg med sina abuse-bilar så jag hoppade ur och sköt mot däcken för att få stopp på dom och kunna göra ett kidnappningsscenario. Jag sköt inte för att vinna, utan för att skapa mer RP. Efter det blev jag kallad till support och sen bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var felaktig, för hela grejen var att skapa RP, inte undvika det. Om jag inte skjutit däcken hade han ändå dragit iväg på motorvägen i sina abuse-bilar, och det är ju inte socialt RP heller. Så jag försökte bara få till nåt som blev roligt för båda.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, min senaste ban var för RDM och jag har lärt mig ifrån de och ska inte göra det igen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde snackat lite mer innan jag hoppade ur bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man måste vara extra tydlig i scenarion och visa att man försöker RP:a och inte bara vinna. Och att staff tolkar olika ibland, så jag får tänka ett steg längre nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka