Accepterad frogge | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frogge

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
120
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199095711652/

Ditt Hex-ID: steam:110000143ad87a4

Vad är din discord tagg? frogge8188

Vem var det som bannade dig? LK040, Zeno

Bild på banmeddelande: banmedelande.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev lite hets till Duze efter han fick indragen krim.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att jag skrev lite hets till Duze detta var inget jag trodde han skulle ta illa upp vid då jag endast skrev en ordvits eller vad man ska säga. Sedan skickade jag en giff där det står kom testa jag har krim roll och en där det stor vill du bazz? Tänkte inte att han skulle ta illa vid sig med detta alls då det endast var menat som ett skämt och inget annat. Sedan skrev jag visserligen att jag tänkte paya hans krim då jag har det bra ekonomiskt till skillnad från en viss annan person (jag bränner mitt csn dirrekt när jag får det så det har jag inte) asså jag tänkte värkligen inte att han skulle tycka att det var förnedrande då jag skrev det på ett ganska trevligt sätt ifall ni fattar hur jag menar. Jag kan förstå att han blev ledsen ifall det var känsligt för honom men jag menade det absolut inte på ett kränkande sätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det inte riktigt var en felaktig ban då det ändå var hets. Jag kan förstå varför han satt bannen då det var hets, Kan ju inte tvinga er att tro på mig men jag lovar att jag inte menade det som kränkande på något sätt. Ska inte hända igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har fått 2 banns tidigare men dem har jag då överklagat och då kom vi fram till att ena gången var det staff fel och andra gången var det en för hård ban så jag fick 2 varningar istället då jag quitade på en krycka vilket självklart inte ska hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte skriva från första början, Det var riktigt onödigt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att allmänt bara inte skriva onödiga saker till folk i pm!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka