Nekad Frizee | Ban överklagan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frizee

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Frize212/

Ditt Hex-ID: hittar inte

Vad är din discord tagg? frize#2366

Vem var det som bannade dig? RAZIK

Hur lång tid var din ban? 2dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: lacebe Anledning: Fearrp, värnar inte om ditt liv när polisen riktar vapen emot dig. Går ut om: 1 dagar 5 timmar 4 minuter Placerad av: RAZIK

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att personen körde iväg även när polisen riktar vapen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev tagen av polisen och min kompis följer efter polisen springer! ut med mig till min kompis och börjar snacka min kompis tar bort mina handsfängel med ett dyrksätt inom rpn och jag börjar löppa där ifrån, jag kommer till några grabbar som står och snackar och sätter mig i derras bil och ber dom att köra vi sitter och debiterar om att han ska köra och sen när polisen kommer så riktar han vapen och personen som körde kör iväg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var felaktigt för att jag sätter mig i bilen och har ingen kontroll och kan inte köra men personen i förar sättet kör när polisen riktar tjänste vapen, och därför tycker jag att bannen borde tas bort för att det inte var jag som körde

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dom är ifrån min lall period och jag har slutat och lallat nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunnde ha klivigt ut ur bilen och lämnat in mig själv

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska ha bättre fear rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Du verkar inte inse vad du har gjort för fel, polisen stod under en lång period och riktar vapen emot dig och du är helt obrydd och inte värnar om ditt liv genom att hoppa ut. Istället sitter du kvar och säger till föraren kör, kör om och om igen, föraren säger till och med att han ej kommer köra och ändå väljer du inte att hoppa ut när du har vapen riktat emot dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka