Accepterad Frizee | Ansökan till Servervakt [Etos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frizee

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? frize#2366

Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kan spela ungifär kl 15-22 på vardagar dag, men på helger ungefär 16-01

Hur länge har du varit medlem på Unive? inte säker men tror på ungefär 3-4 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad för lall och när jag slog en ihjäl en person som försökte döda mig och han dog så det räknades som rdm

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en vanlig person som låter problemen komma till sig, som servervakt ska man ej leta fel utan låta felen komma till en. En servervakt är en person med en viss antal perms som kan göra staffsens jobb lite enklare t.ex att kunna reviva efter man dött av bugg. Som servervakt kan du banna en person i 1 timme ifall det är grovt regelbrott eller lallande. ifall det ej är så grovt är det en kick man kan göra. Som servervakt enligt mig borde man kunna alla serverns regler samt vad som är fel och rätt i RPn. En servervakt vill göra servern till en trygg plats att rpa. ifall du svbannar en individ så kan du be en staff/högre uppsatt förlänga din ban ifall du ej tycker att det räcker.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag tycker att jag är väldigt aktiv. Jag har haft ganska mycket erfarenhet inom servervakt då jag varit det innan i ungefär 4-5 månader. Känner att jag inte möter så många regelbrytare längre men om jag skulle möta någon så tar jag hand om det på ett produktivt. Jag vet vad man har ansvaret till som servervakt och hur man ska bete sig.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en person som ej bryter emot serverns regler samt sköter sig inom sin RP. Som en bra servervakt borde man kunna vad SV-Abuse och korruption är. Ifall du gör någon typ av åtgärder på en person ska du alltid ha bevis på händelsen samt vad personen gjorde fel. Att kicka för t.ex suntförnuft är fel, Man ska alltid skriva antingen i sin ban eller kick vad personen gjorde fel annars så kommer det ej att kunna lära sig av sina misstag.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är när man abusar sin roll för att kunna komma före andra i RPn, Att abusa är som att tillexempel att göra en /revive i ett skottscenario. man ska ej använda servervakt kommandsen för att vinna scenarion. som att använda toggleid i en stormning för att kolla vart alla är.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka