Ej Antagen Fritja | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fritja

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Ditt discordnamn: fallso_

Ange ditt födelsedatum 1 April 2008

Varför ska just du bli staff? ? Varför jag borde få bli staff är för att jag vill ha en större roll på serven, jag tror att jag har det som krävs för att göra servens rp bättre och roligare. Jag vill få bort de som skapar en tråkig rp, (problem spelare, skottkåta ungar medmera) och sedan lyfta fram dom rpare som faktiskt kan rpa på ett bra sätt. Jag vill försöka göra just krim rpn bättre då jag tycker att den har blivit lite skev, det mesta man ser är folk som skjuter och jag har inte direkt sett några "roliga/bra" scenarion/gängkrig på länge. Därför vill jag bli staff och det är därför jag vill att ni ger mig en chans.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Som jag skrev så tycker jag att krim rpn är ett stor problem i nuläget. De är gäng krig som skapas utan en riktig anledning, spelare som är här ändas för att skjuta och bilar som är orealistiska. Jag tycker också att det är ett stort problem med det logiska tänkandet på de kriminella rparna. Folk jagar folk över hela staden i 400km i timmen, folk skjuter folk i staden och folk "campar" gänghus, jag tycker att detta är problem som måste fixas nu och jag tror att jag har det som krävs för att förbättra detta.

Jag tycker också att polisen är ett stort problem på unive. Det finns poliser som bara är där för att lalla och skjuta som sedan inte får de återgärder de borde få. Jag tycker att man borde göra en omstart på serven. Alltså att man har en test period för tex polis och för krim så som man har haft nu med testmedlem. Jag tror att det skulle kunna göra någon skillnad.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tror att man måste komma på något sätt som inte bara är värre straff, för om man har för hårda straff så kommer det sluta med att ingen spelar. Jag tror också att man måste visa spelarna som skapar problem att de inte är okej, och om de inte ändrar sig så behöver dem inte vara kvar på serven. Jag tror att man också behöver ha flera krim-möten där man går igenom vad som är har blivit bättre i veckan och vad som har blivit sämre, så att spelarna har mer koll om de beter sig eller ej.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att man alltid ska vara trevlig och ödmjuk. Även hur arg eller irriterad man blir så ska man ändå inte bli arg eller höja rösten. Jag tycker också att man aldrig ska vara partisk, att vara partisk gör att spelare blir osäkra på staffs vilket gör att man inte skickar in regelbrott på spelare. En staff ska också alltid kunna ha svar på frågor som spelare ställer. Vi säger att jag får en fråga om folk kan göra ett rån eller inte, då ska jag inte låta osäker och behöva fråga en annan staff utan jag ska redan veta svaret på frågan och kunna hjälpa spelare på ett lättare sätt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu har jag väldigt mycket fritid, och därför vill jag just bli staff, då jag vet att jag har tid för det. Jag kan ungefär vara aktiv mellan 3-5 timmar per vardag och mer på helger. Ibland så kan de vara mindre då jag är iväg och tränar eller gymmar. Jag brukar kunna vara online på vardager mellan 4-9, och helger 12-12, så länge inget annat kommer upp. Jag kommer nog inte heller rpa så jätte mycket, då jag kommer vara väldigt insatt i att förbättra rpn på serven. Det kommer vara nummer 1. Sen om rpn förbättras och serven får bättre rp, och mindre problem så kanske jag börjar rpa lite mer, beror på hur lång tid det tar för mig att förbättra rpn.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag körde första gången sent 2020. sen så tog jag en paus i 6 månader, sen började jag spela 2021, och sen dess har jag kört typ.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff och servervakt förut

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vill inte jobba inom krim direkt, vill testa vara inom rp först så jag kan få se en hel bild

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka