Accepterad Fridkeeper | Medlem ansökning [Ben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fridkeeper

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199248333740/edit/favoritebadge

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Frid

Vad är ditt discord namn? Gaylord#5301

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jeremy Fragrance och är en parfym fantast vars bakgrund kommer ifrån södra Italien(Capri mer exakt) Jeremys familj var väldigt stor men familjär. På hans mamma sida så var det mycket pappardelle och rigatoni som lagades. På hans pappa sida låg maffian väldigt djupt in i familjens rötter. Hans pappa var Don och maffia boss över capri och hamnområden runt om, detta har gjort att Jeremy har växt upp som en tuffing med maffia rötter som inte tar skit från nån, rättare sagt den italienska humöret. Som liten var Jeremy intresserad i fotboll, bilar och parfymer vilket är någonting än idag Jeremy kan spekulera om. Jeremy vill skapa rejäla pengar för att kunna bedriva sina intressen. Han är en passionerad person som vill göra allt för att uppnå sina drömmar. Hans dröm är att äga feta bilar, parfym butik och att vara delägare över fotbolls klubben Inter Milan. Jeremy är en person som gillar och charma och skämta med folk. Trots sin charmighet så ligger pappans mafioso rötter kvar i blodet och det är just därför Jeremy ibland kan vara lite "Hot tempered" som en riktig Italiano. Hans har också en habit att kritisera folk för sin lukt och parfym då han är en riktig parfymnörd som pumpar 7-10 spray på sig. Han vill klä sig fint och lukta gott i en Ferrari, det är hans motto. Jeremy är 24 år gammal och ser väldigt ung och fräsch ut då han tar hand om sig själv och sin kropp man kan säga att han är en väldigt ytlig person. Han har tendens att klicka bra med kriminella då hela hans barndom bestod av att han käka cannoli med maffia medlemmar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Denna server är den första jag spelade i och jag älskar hur livlig och varierad servern är när det gäller befolkningen, jag känner att ni är den enda servern med just den egenskapen. Då är det en självklarhet att jag vill just bli en medlem i denna servern och försöka bidra i alla håll och kanter. Jag vill kunna bidra till den livliga servern med en personlighets typ som ingen annan har för att kunna öka varieteten i servern. Jag vill kunna ha mer möjligheter med mitt medlemskap så att min karaktär kan blomstra ännu mer. Allt från att skaffa ett jobb och skapa en stabil framtid till min karaktär. Utan medlemskap så kan jag inte bidra på samma sätt och grad. Jag vill försöka både att utveckla servern och min karaktär

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat pJag har varit inne i servern väldigt länge och rpat väldigt mycket vilket är en indikator på att man har ett bra "Cv" när det gäller att rpa. Jag är också en som har lagt in mycket tid i min karaktär så då känns det mycket lättare och roliIGARE att kunna rpa som sin karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett exempel kan vara om nån håller mig på gun point och ber mig ge dem mina saker då måste jag rpa att jag känner mig hotad

Hur hittade du Unive? Visste redan om servern innan jag ens skaffade en dator. Jag satt inne på discord hela tiden och kollade på när mina kompisar spelade i unive. Det har varit en "dröm" att kunna spela five m och då vill man ju ändå spela i den största och bästa wink wink

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig, Lycka till !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka