Accepterad Fredriksson | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredriksson

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim

Ditt discordnamn: Raggarswin

Ange ditt födelsedatum 2 Oktober 1995

Varför ska just du bli staff? Som Helper känner jag att jag kan bli mer till nytta inom reports och support för servern i helhet, hjälper redan till mycket som MA men vill så klart få chansen att hjälpa till ännu mer då jag ändå har så udda sovtider och är väldigt aktiv ingame och dc och vill hjälpa till men inte alltid kan p.g.a. perms o.s.v. och nej det handlar inte om att jag vill få mer perms för egen vinning utan för att kunna hjälpa våra spelare mer samt lasta av det nuvarande teamet som finns

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Skottandet måste minimeras tycker det skjuts på tok för mycket i onödan eftersom vi ju ska utgå från social rp, sen ska vi absolut inte strypa krim rp i onödan men som sagt tycker vissa är VÄLDIGT duktiga på att vilja ut och skotta gång på gång istället för att vilja sitta ner och prata om varför och lösa problemet

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hålla mer koll, guida våra kära spelare i rätt riktning genom tydliga riktlinjer samt ta åtgärder där det behövs och framför allt vara tydliga med vad som gäller

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är opartisk och bemöter alla med respekt och försöker hjälpa dem, man tar ALDRIG sitt egna ärende oavsett hur opartisk man anser sig vara för det blir partiskt ändå.
Man ska bemöta alla med respekt och glädje oavsett vad det gäller, vi finns här för att hjälpa spelarna.

Tycker det är extremt viktigt att vara professionell i sin staff roll vi ska ju visa alla hur saker ska gå till och inte lalla runt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Skulle dela upp det vettigt efter mina jobbtider så jag hinner med både privatliv, staff arbete och RP, hur vet jag inte exakt förens jag blir helper så jag kan lista ut exakt hur men det går alltid att lösa

Hur länge har du spelat på Unive? Sen den 3:e april

Har du tidigare erfarenheter som staff? Oja allt från MA till ägare på tidigare servrar

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event och jobb det har jag gjort innan utan större nöje

++++++++ Rep mycket mogen och trevlig grabb som vet exakt vad han sysslar med. Helt klart att han förtjänar att få en staffroll om nån!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka