Frederick
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Frederick
Vad är ditt discord namn? dr.freddi eller blic
Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karl Connors, 20 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? aggressive, kriminel och förare
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs namn är karl connors, han är en 18-åring som växer upp i ett låginkomstområde och går in på fel väg i livet. När han försöker bygga upp sitt liv igen och försörja sig ärligt men han blir ständigt påmind om vad han har. Han försöker arbeta ett vanligt jobb men har mycket råd att hålla räkningar och hyra betalda i tid medan hans gamla gäng och andra gangsters kör runt i pråliga bilar. Det var då han insåg att även om brott har sin risk så lönar det sig mycket bättre och vid denna tidpunkt i sitt liv är han villig att göra allt han kan. Han börjar med att bara råna folk och små närbutiker, men pengarna och adrenalinet räcker inte. Han börjar göra djärvare saker som att plundra stora banker, smyckesbutiker och hus. Karl börjar bli mer intresserad av att gå med i ett gäng igen och vill ha en större utbetalning och några bröder att sparka med.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös RP och kan bidra till en trevlig community
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att beroende på vilken scenario man är i där i verkligheten så vinner motståndaren. Då ska man låta motparten vinna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brytit mot några regler
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM betyder att man dödar någon dödar en anna person utan en anledning bakom det vilket inte är tilllåtet. COPBAIT betyder att man medvetet försöker få polisens upmärksamhet vilket inte är tilllåtet.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag tror inte det finns något mer jag kan berätta om mig själv som skulle vara relevant för min ansökan.
Vad är ditt discord namn? dr.freddi eller blic
Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karl Connors, 20 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? aggressive, kriminel och förare
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs namn är karl connors, han är en 18-åring som växer upp i ett låginkomstområde och går in på fel väg i livet. När han försöker bygga upp sitt liv igen och försörja sig ärligt men han blir ständigt påmind om vad han har. Han försöker arbeta ett vanligt jobb men har mycket råd att hålla räkningar och hyra betalda i tid medan hans gamla gäng och andra gangsters kör runt i pråliga bilar. Det var då han insåg att även om brott har sin risk så lönar det sig mycket bättre och vid denna tidpunkt i sitt liv är han villig att göra allt han kan. Han börjar med att bara råna folk och små närbutiker, men pengarna och adrenalinet räcker inte. Han börjar göra djärvare saker som att plundra stora banker, smyckesbutiker och hus. Karl börjar bli mer intresserad av att gå med i ett gäng igen och vill ha en större utbetalning och några bröder att sparka med.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös RP och kan bidra till en trevlig community
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att beroende på vilken scenario man är i där i verkligheten så vinner motståndaren. Då ska man låta motparten vinna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brytit mot några regler
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM betyder att man dödar någon dödar en anna person utan en anledning bakom det vilket inte är tilllåtet. COPBAIT betyder att man medvetet försöker få polisens upmärksamhet vilket inte är tilllåtet.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag tror inte det finns något mer jag kan berätta om mig själv som skulle vara relevant för min ansökan.