Accepterad Freddylan | Ban Överklagan [Diaz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Freddylan

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141148931/

Ditt Hex-ID: 11000014662d903

Vad är din discord tagg? bobi9829

Vem var det som bannade dig? Diaz

Bild på banmeddelande: 5CE8D491-9A43-4B90-BA31-26B4630F815B.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är lite svår för mig att veta det, då staffen ej skrev en anledning och sedan har jag också gjort en annan överklagan, och den vart nekad och då skrev han inte anledning heller. Så det är lite svårt att veta, men om jag skulle gissa så skulle det vara för att jag sköt varnings skott mot en bil som flydde när jag rikta på han. Men som sagt är jag inte 100 på det, så om du läser detta Diaz kan du vara snäll och skriva vad jag gjort och om jag blir nekad kan du också skriva varför jag blir de, då det blir lite lättare att förstå det då, du skrev ej det förra gången även fast jag bad om det i min överklagan det är därför jag skriver.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan kollega på polisen jagade en man i en bil, sedan crasha jag och kollegan med våran bil och tappar syn på bil vi jagar. Då börjar vi gå till fots och ungefär vid knivstaden i sandy så ser vi bilen. Han som då kör bilen sänker hastigheten och åker framför oss i låg hastighet och så springer vi efter. Då sitter han och kallar oss hund och massa annat omoget skit. Till slut stannar han och vi drar ut han ur bilen, sedan börjar jag rikta med mitt vapen och säger att han ska stå still, han hoppar då in i bilen och kör iväg, då skjuter jag bredvid bilen som varning för mannen. Han kör iväg och någon minut efter blir jag bannad av Diaz.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv tycker att jag inte gjort något fel, alltså om man sitter och copbaitar och kallar oss hundar och massa sånt när han också vet att vi vill gripa han, varför skulle jag inte då dra ut han ur bilen och försöka arrestera honom. Sen hoppar han in i bilen medans jag riktar, då är det väl ändå helt rimligt att jag skjuter varnings skott. Fattar liksom hur jag blir bannad för suntförnuft,jag tyckte inte jag gjorde något fel, däremot tycker jag han andra gjorde fel då han copbaita och andra saker. Dock gillar jag inte att klaga och support kriga och massa sånt, då det bara är ett spel och vi är här för att ha kul. Diaz du har ju antagligen sett något fel från min sida så kan du vara snäll att skriva det under denna överklagan eller i mitt pm, även att om jag blir nekad eller accepterad, tack.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare, men den senaste var nog för 1,5 år sedan, den enda jag kommer ihåg av min banns är en ban på 1 dag för röstregeln på början av förra året, nu har jag fått lite mörkare röst så det problem är ju fixat, har dessutom inget problem att använda vociechanger om staffs tycker jag borde göra det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Alltså jag hade kanske inte behövt skjuta om det är det staffen tycker jag gjort fel, men jag tycker fortfarande jag hade all rätt att göra det. Men innan allt hände kanske jag skulle bett någon kollega hämta oss eller att vi skulle få förstärkning på det hela.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag själv tycker att det är lite svårt för mig att lära mig nåt om jag inte är 100 på det jag gjort, så snälla Diaz skulle du kunna skriva under vad jag gjort så jag kan ta in det och veta hur jag ska agera i framtiden, tack.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Tillbaka