Nekad Frazze12 | Medlem ansökning [adde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Frazze12

Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Vad är ditt discord namn? .frazzelito

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Olle Karlsson och kommer jobba som polis eller mekonomen han är en person som är född 1990-02-03 han har alltid varit snäll mot alla han träffat men även dom han inte gillar, han har en fin bakrund och inget ont han har en bakrund som stödjer hans mål i hans liv som är att bli polis han kommer även vilja testa på andra jobb tillexempel sjukvårdare osv, han har vissa känslor som han ej visar men känslor som han visar vill säga att han inte brukar visa sina känslor för andra som intresse har han att när han var liten att han lekte polis och har alltid velat bli polis som han hoppnings vis kommer att bli.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social form av rp långdriftiga scenarion, Unik rp, massor av gott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för sin egna sidas vinst bara men att man kan spela och förlora samtidigt man har kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Vi kan väll ta FearRP och det ifrågan är att man inte kan värna om sitt egna liv, tillexempel om jag har något emot nån och jag vet att hane ute för att döda mig och är på väg till mig så ska man under suntförnuft / FeaRP dra därifrån på tanke om att man inte vill dö. Suntförnuft är den viktigaste regeln som igentligen styr alla andra regler vilket vill säga att man ska tänka logiskt och smart tänkande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har rpat i 3 år men tagit en liten paus. :)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä, tackar för mig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Tillbaka