Accepterad Frazze12 | Beslut Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frazze12

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
2
Ditt discord namn: .frazzelito

Ditt Hex-ID: steam:1100001307ebc78

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller, permanent ban.

Vem/vilka tog beslutet? Zyphe, issa, berdan, coldfaith.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror dem tog beslutet eftersom jag varken lyssnade i support eller gjorde rätt för mig, men jag ber om ursäkt för min attityd och mitt sätt att skriva till berdan som handlade om issa. jag var arg och ledsen för att man hoppade support för att vi gjorde upp på marjalisas att vi skulle skjuta emot varandra och det slutade med att jag sköt han dirrekt i huvudet efter en kort biljakt, men jag ser såhär jag ser att det är shoot on sight men jag har lite förståelse för brist social rollspel, med tanke på att vi stod inne i marjalisas i cirka 10 minuter som minst och båda parter kom inte fram till något lösning så då valde vi båda sidor att göra det avgörande genom att ut o rulla på / emot varandra och slutade med att jag sköt han i huvudet istället för att försöka kidnappa. men från min och min polares sida så ser det ut som att vi båda gick med på att åka ut och skjuta emot varandra. men nu i efterhand ser jag felet så jag ber om ursäkt och en ärlig chans.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker inte det är felaktigt men där av bad dem mig göra besluts överklagan för att ha möjlighet för roller tillbaka och en chans till, där av valde jag att göra det som dom sa och försöker nu för andra gången att få en chans till, jag ber om ursäkt för allt som skedde under ärendet och de jag skrev till berdan, men aa.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Issa har bevisen samt berdan.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Hej, du kommer få tillbaka dina roller + unban men inte din krim.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka