Nekad Frazata | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frazata

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198361452479/

Vad är ditt namn i verkligheten? Frank Sjöberg

Vad är ditt discord namn? Frazata#7123

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2007

Berätta om din karaktär. jag heter Jack anderson och är 21år gammal mina hobbys är att holla på med billar, surfa och att köra skateboard, jag bor i stockholm och har en landställe vid sundsvall, där brukar jag surfa och meka med bilar. När det är vinter brukar jag åka skridskor och skidor. när jag var 16 fick jag min första EPA. jag har en pappa som är intresserad bilar och jobbar på mekonomen, jag hade en mamma men hon dog av bröstcancer när jag var 7år gammal, jag var ensam barn i min familj. Jag och min pappa tycker mycket om våra nära och kära och bryr oss om alla i vårt samhälle

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag känner att jag RP:ar veldigt seriöst och planerar på att spela mycket på denna server. Jag vill bli en del av samhället och att bidra med att hjälpa till med samhället så mycket jag kan samt vill jag att nå mitt mål att ha en bra jobb och många vänner

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att ni har en servern med veldigt många spelare som har en bra RP nivå och jag skulle veldigt hjärna bli en del av serverns community

Hur hittade du Unive? Jag spelade på en annan server för tillfälet senare fick jag reda på att mina vänner spelade på en fiveM server, då sa dem till mig att det fanns en skit bra server som heter unive så jag testade att spela på den, och blev förvånad om hur bra RP den har och bra karta även bra jobb och spelare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att uppnå en bra RP nivå och hjälpa till med samhället på servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server för att jag känner att unive är tillräckligt bra server till mig och mina vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka