Accepterad Frazata | Ansökan till Servervakt[Lil-Mackish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frazata

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Frank

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2007

Vad heter du på discord? Frazata#7123

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Oftast 14:00-21:45 men nu blir det ju sommarlov, så det är lite osäker på det, ibland mer och bliand mindre, men jag kommer att kunna spela senare och då är det kanska många lallare

Hur länge har du spelat på Unive? 4-6 månader (400-700 timmar)

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle försöka vara så aktiv som möjligt för att hjälpa en del av communityt, och föröka få bort så många lallare som möjligt. Efter som jag äe polis så patrulerar jag och ser ganska många lallare som jag anser bryter mot regler och ingen staff vet om det, så jag känner att jag kan försöka hjälpa med det och kicka dem och försöka få dem att Rp:a eller inte köra. Jag kommer inte leta efter folk som lallar och bryter regler utasn bara spela normalt och om jag ser en person som bryter mot reglerna kickar jag hen och ber vänligt att dem slutar eller visar att man inte ska göra så.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill vara servervakt pågrund av att jag spelar som polis och ser veldigt många som lallar och bryter mote regler som t.ex. Copbait, powergaming, metagaming, och mer, och darför vill hjälpa communityt och staff teamet genom att kicka människor som staff teamet inte ska behöva bry sig så mycket om.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer bidra eftersom jag kommer holla mycket koll på stora samlingar där folk kan bryta mot regler, jag ser ofta många människor som lallar och bryter mot regler efter som jag brukar patrulera som polis nästan varje dag flera timmar, och kan få folk att lära sig Rp:a om dem inte RP:ar som man ska göra. Eftersom sommarlovet är snart kommer jag kunna vara uppe senare för då är det mycket lall, jag kommer även bidra genom att ta bort fordon som kanske t.ex. ställer dem mitt i motorvägen, så att staff teamet inte ska behöva göra nåt så onödigt och självklart som att lämna fordon mitt i vägen.

Varför ska just du bli servervakt? Jag borde bli server vakt eftersom jag kommer inte försöka leta efter människor som förstör eller lallar utan spela normalt och hälpa lite som en servervakt ska göra, jag har en bra hög Rp nivå och vet regler som folk oftas bryter mot som T.ex. VDM, RDM´, COPBAIT och mer, jag kommer få dem som bryter mot regler att lära sig att om dem ska spela på Unive eller nån annan Rp server behöver dem köra efter reglerna och Rp:a som alla andra gör. Jag ser även många människor som inte föröker Rp:a eller som bara förstör som jag känner borde bör bli kickad så dem inte gör detta längre.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervalt efter som jag tror att jag kan hjälpa communityt så att lallare och dem som brytert mot reglerna, eftersom jag är polis har jag vart med om fold som bryter mot reglerna(VDM, RDM, COPBAIT, FEARRP, NLR, COMBAT LOGGING, SUNT FÖRNUFT och mer) och kan kicka dem som bryter mot detta regler så dem lär sig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag vet nåra staff kommandom som t.ex /goto <playerID>,/announce <text>, /say <text>, /slap <playerID>, /kick <playerID>, /ban <playerID>, /freeze <playerID>, och mycket mer. men jag vet inte så mycket om vad servervakt får använda kommand dem jag vet är /kick <playerID> och /Dv (Delete vehicle)

Är du whitelistad på serven? Ja självklart att jag är whitelistad eller det nya namnet MEDLEM.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad en gång förut for Looting men senare pratade jag med modsen och sa att det var min vän som sog och hans spel buggade så jag fick ta hans saker och ge tillbaka dem senare när han lecde och det inte buggade

Spelar du på någon annan server för tillfället? Min main server är Unive men jag ibland spelar på california roleplay för att träna köra och skjuta

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka