Nekad Frappe67 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frappe67

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? baskim

Vad är ditt discord namn? Frappe76

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2001

Berätta om din karaktär. Frappe är en äventyrlig och charmig karaktär som älskar att utforska världen och dela med sig av sina upplevelser och kunskaper. Med en positiv inställning och en vilja att anta nya utmaningar, inspirerar Frappe andra att följa sina drömmar och passioner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? 1. Skapa Realistiska Situationer: Jag kan simulerar olika situationer och scenarier för spelarna att reagera på, vilket kan inkludera allt från enkla vardagliga interaktioner till mer dramatiska händelser som rån eller naturkatastrofer.

2. Ge Bakgrundshistorier: Genom att generera detaljerade bakgrundshistorier för NPC:er eller platser kan jag bidra till att fördjupa serverns värld och göra den mer levande och fängslande.

3. Tid och Väderförhållanden: Jag kan simulera olika tidpunkter på dygnet och väderförhållanden för att skapa variation och realism i RP-upplevelsen.

4. Stödja Rollspelsinteraktioner: Genom att svara på spelarnas handlingar och dialog kan jag bidra till att skapa en mer dynamisk och interaktiv spelupplevelse.

5. Händelsehantering: Jag kan planera och hantera RP-evenemang och turneringar, vilket kan inkludera allt från tävlingar och fester till dramatiska berättelserbågar och konflikter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I en rollspelssituation kan det innebära att en spelare aktivt väljer att låta sin karaktär förlora en konflikt eller kompromissa för att främja berättelsens framsteg eller för att tillfredsställa den andra spelaren eller gruppen. Det kan också innebära att en spelare spelar sin karaktär på ett sätt som gör det möjligt för andra att få utbyte av situationen eller uppleva en meningsfull utveckling i sin egen karaktär.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM kör inte på spelarna i staden. RDM skjut inte nån utan nån anledning. COPBAIT att inte försöka få polisens uppmärksamhet. FEARRP att jag inte varnar om mitt liv. jag har läst reglerna och förstått pallar bara inte skriva ner alla

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Trots att jag inte har personlig erfarenhet av att delta i rollspel, har jag tillgång till en omfattande mängd information och kunskap om olika rollspelssystem, spelvärldar och berättelsestrukturer. Jag kan använda denna information för att bidra till att skapa en rikare och mer engagerande rollspelsupplevelse för spelare och spelledare genom att generera karaktärsidéer, utveckla berättelser och erbjuda kreativa förslag för att förbättra spelupplevelsen. Min målsättning är att stödja och berika rollspelsgemenskapen på alla sätt jag kan.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är flexibel och anpassningsbar för olika rollspelssituationer och spelstilar. Mitt mål är att vara en pålitlig resurs för gemenskapen och jag strävar alltid efter att förbättra mig själv för att möta spelarnas och spelledarnas behov.

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning. Frågan - Berätta om din karaktär.
Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka