Nekad frappa05 | Ansökan till Servervakt | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frappa05

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Kim

Vad heter du på discord? Frappa2005#8197

Ange ditt födelsedatum 27 Juni 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. 12:00 - 03:00 fre-sön
17:00 - 00:00 Alla vardagar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Väldigt länge men vet ej hur länge

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) tror jag har vart bannad 4 gånger men är ej säker

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är någon som underlättar för staffs och vill serverns bästa som till exempel att en staff inte är på ett ställe och ser saker så kan en servervakt kick, sv banna, beroende på situation. En servervakt ska hålla serven ren och hjälpa Rp nivån så att det är så bra Rp som möjligt. Man ska inte va sån som sitter i dc o revvar sina kompisar för att dom säger att dom dog av bugg utan clipp.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på denna server för att det är den enda jag spelar på och jag tycker det bli tråkig Rp då det kommer fram folk och har dålig Rp. Sen gör jag och min klubb mycket saker som butiksrån eller något i den stilen och då är det väldigt jobbigt ifall man råkar slå någon med pistolen så dom svimmar. Då måsste man skriva en report och det kan ta ett tag innan han får ress men det förstår jag för att staffs har ganska mycket dom måste hålla koll på.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man abusar och inte använder sina perms på rätt sätt som till exempel att det är scenario och någon råkar göra något fel så tar man hand om det i efterhand inte i scenariot för då förstörs scenariot vilket inte blir så bra. Om man är servervakt så har man fått staffsens till lit och då ska man inte svika dom och göra det svårare för dom men vad det redan är. (VILL BARA SÄGA ATT JAG HAR GANSKA GROV DYSLEXI SÅ JAG HAR LITE SVÅRTA ATT SKRIVA LÅNGA TEXTER OCH BRA FLYT I TEXTERNA MEN JAG HAR GJORT MITT BÄSTA TACK)

Tack för din ansökan.
Vi kommer tyvärr inte gå vidare med din ansökan!
För anledning så kontaktar du mig på discord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka