Nekad Frantixze12 | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realmahra

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? Frantixze

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter kevin slakovic och är 26 år hans intresse är mecka bilar, Hans bakgrund va ganska sorglig, Hans pappa dog när han va 4 år, Sen efter de så levde bara kevin och mamman, Mamman hade de väldigt fattigt och kunde knappt äta på flera veckor för hon inte hade nå pengar, Men sedan började kevin sälja knark som han sedan skulle ångra, efter nån vecka hade kevin 200k tusen kronor efter att ha sålt mycket, Till slut blev han kidnappad och grovt misshandlad av ett par grabbar, Sen efter de som hände sålde dom allt och drog till Unive och nu söker dom ett nytt liv och söker Medborgas skap på unive, Min karaktär intressen är bilar, och hans dröm yrke är polis!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös, avancerad och kreativ rp. Jag ska försöka skapa många roliga scenarion. jag kommer inte att rpa som kriminell utan mest hålla på och rpa polis!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tycker det är superviktigt att man inte bara spelar för att vinna hela tiden. Det är ju kul att vinna ibland, men det är ju ännu roligare om man kan skapa en riktigt bra historia tillsammans! Det blir ju så mycket mer spännande om man kan samarbeta och låta andra delen vinna ibland med!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM Random death match, Man dödar någon utan andledning t.e.x på torget. VDM Vehicle death match, man använder en bil som vapen. Suntförnuf Tänka logiskt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har massa erfarenhet inom rollspel, har ungefär 2500 timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, Jag är nöjd!

Nekad.
Anledning:
Utveckla dessa frågor ´´ Berätta om din karaktär´´ ´´Samt Vad kan du bidra med för rp´´

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka