Nekad Frantixze12 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realmahra

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? Frantixze

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Slakovic, Kevin är 26 år och en spratrig kille som alltid är snäll och glad, Hans drömjobb är Polis de har han drömt om jätte länge, Han föddes 1998-02-03, hans uppväxt har vart en normal han har växt upp i ett fint hus i göteborg, med hans mamma och pappa, Kevin gillar att hålla på med bilar, Till exempel. Köpa en sunkig bil fixa upp den och sälja alltså flippa bilar, Hans föräldrar har alltid sagt till han att man kämpar för sina saker. Hoppas att dehär räcker!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös Rollspel och roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska spela för båda parterna att vårat lag vinner lite ibland och andra parten de är så jag tycker de ska va så båda vinner för om båda vinner blir de ju roligt för båda parterna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått det, Rdm och vdm och suntförnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jajemän har tidigare spelat på unive innan har haft massa importer och massa, och massa andra servers

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag är en trevlig kille som gillar att spela fivem med vänner och köra moppe och mycket mer

Nekad.
Anledning:
Utveckla, alltså skriv mer, på ALLTING!
På frågan "Berätta om din karaktär" så vill vi se: Namn, efternamn, ålder, bakgrund, intressen, känslor.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka