Nekad Frantixze12 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realmahra

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015728027/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ee9139b

Vad är din discord tagg? Frantixze

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-03 224051.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde över personer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade plockat 100 blad ungefär sen kom min kompis och tog alla blad sen lämnade han och blev bannad, så jag ba skrattade åt det, sen vänta jag 30 min och plockade mer sen kom det 1 person och rånade alla och efter de så ballade jag ur och körde över personer men 150 dagar bann va lite onödigt men ångrar de som fan ändå, men ibland kan man inte styra över sina känslor

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel PUNKT

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så kidnappade jag en person med bil och de blev inte bra till slut så ångrade mig direkt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vart arg på min kompis och rånaren och ba lugnat ner mig och ba stängt av datan

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig en massa,, kommer göra allt annorlunda

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka