Nekad Frannk Forrtttt | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frannk Forrtttt

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/frannkfort/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dominic

Vad är ditt discord namn? domppo#3210

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Story
Hela storyn startade i Helsingfors i finaland och allt startar i en storstad. Min mamma heter Pamela Johansson ,Min pappa heter Sebastian Ingman. Jag var två år gammal när min mamma dog i en krock. Med min pappa, Min mammas död flyttade vi till Ekenäs, Mer exakt till staden Raseborg . Här kände vi oss väldigt trygga. Första dagen gick vi och kolla runt. Här såg jag många häftiga saker. Av min pappa fick jag lego på min 4-de födelsedag. Jag byggde allting från flygplan till båtar också hus. Tyvärr när jag blev 6 så blev lego tråkigt. Innan jag blev sju år gammal så blev min pappa en ledare av Raseborgs fartygs över sökningen. Raseborg var nära Hangö så var det mycket droger överförning där. När jag var åtta år gammal så började jag skolan. Eftersom mina pappa har en bra betalande jobb så gick jag på en bra skola. Bra utväcklade lärare. Skolan heter Västerby skola Grundskola. Mina studier var bra och var 7,7. När jag var 15 år gammal började jag på bilväkstads jobb utväcklare. Ja det var en hård skola men jag gillade den men det var här jag hittade mäst av mina vänner. Isac, Alexander. Dom här två var mina bästa vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive eftersom jag har spelat på servern ett tag och lärt mig mycket och de jag har träffat har haft en hög RP nivå vilket gör att jag känner att jag kan lära mig utav deras rp och utveckla min rp samtidigt som jag har kul med vänner och bidrar till server igenom att vi är öppna och bjuder in folk som är sköna att hänga med oss så vi utökar våran vän grupp och får en skit rolig grupp av människor som tillsammans har roligt och utvecklar sin rp

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer hålla en bra rp, få in och hjälpa nya medlemmar på servern att ta sig framåt i deras roleplay liv och se till folk sköter sig när de är i min scen. Jag har som sagt mycket erfarenheter i rp på andra servrar så jag kan en hel del om rp och förtår att det är viktigt med reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag som utspelar mig som Frannk Fort måste reagera och utveckla i framtiden till exempel ifall nån kör på mig eller gör illa mig måste jag reagera som man skulle reagerat i verkligheten, ifall nån rånar mig måste jag reagerar så som jag hade gjort i verkligheten (rädd). Ifall jag skulle bli rånad hade jag blivit rädd och lydigt vad dom säger!

Hur hittade du Unive? En vän skickade servern till mig. Anmäl

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka