Nekad Frannk Forrtttt | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frannk Forrtttt

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/frannkfort/

Ditt Hex-ID: 11000014d7bb4b0

Vad är din discord tagg? domppo#3210

Vem var det som bannade dig? @^3 EnklaNirre

Hur lång tid var din ban? 1 timme

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: xgipzc Anledning: powergaming lootar genom bil dörr powergaming2 snor vapen plåster skott utan anledning efter snott en död person Går ut om: 0 dagar 0 timmar 57 minuter Placerad av: ^3 EnklaNirre

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de var inte jag det var min kompis som tog sakerna genom dörren för jag höll i han och skulle ta han till sjukhuset men jag bara kollade vad han hade på sig jag ville ta han till sjuk huset men min kompis körde in på en väg och vill veta vad han hade på sig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis åkte omkring och så en död på marken så körde vi till han plocka upp han sen kom ett annat gäng och vi kan ta han så släppte jag han hoppa in i bilen men dom tog aldrig han o då tänkte jag att de är dom säkert som dödat han så vi tar han och för han till sjukhuset men då körde min kompis in till sidan och sa vad har han på sig och jag kollade och så att han hade ett vapen och sa att han hade ett vapen på sighan sa att de men jag sa nig de gör jag inte för jag vet vad koncekvänserna är och han hoppar ut och tar de genom dörren sen förde vi han till sjuk huset och typ 15-25min senare så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för jag gjorde inget fel jag ville föra han till sjukhuset men min kompis ville veta vad han hade på sig och tog de genom dörren. allt du anklagade mig för så var han som gjorde inte jag

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet inte felaktiva typ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte gjorde inget fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag visste från tidigare att man inte ska ta av andra medvetslössa personer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka