Accepterad FrankWagner | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FrankWagner

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197989754135/

Vad är ditt namn i verkligheten? henrik

Vad är ditt discord namn? henke019/ Harry Haffa#2657

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 1991

Berätta om din karaktär. Frank Wagner 31 år gammal. Kommer från en liten ladsbyggd och är uppväxt på absolut ingenting då hans mor å far va ur fattiga. Han växte upp och ville bli en affärsman som han blev oxå. Han är en väldigt duktig affärsman men allt går oftast fel då han alltid blir för girig och klantar till allt. Han ser alltid ut att ha det bra ställt även fast de inte är så. Han tycker själv att han är 100 % hederlig men gör en massa små kriminella saker för att kunna hålla sina intressen vid liv. Han älskar Bilar båtar hus å han är duktig på att prata om det oxå. Han kan bli väldigt het när folk irriterar honom men han väljer sina fighter och brukar oftast dra sig undan för han vill inte ha en smäll. Oftast för kaxig för sitt eget bästa. men egentligen en fegis. Han hänger ofta runt och pratar med folk och försöker bilda nya kontakter som han kan dra nytta av. Han vill ju som sagt tjäna stora pengar och bli rik men de går aldrig som han vill med tanke på att han är så inpulsiv och girig . Man kommer höra honom gå runt å prata med sig själv ofta för att han tycker att man får bästa expert hjälpen av att prata med sig själv. Han kommer förmodligen att söka sig till dom kriminella i staden för de är hos dom man brukar kunna dra nytta. Och försöka utnytja dom men brukar kunna bli tvärt om. Frank har precis kommit till denna kommunen efter en lång semester i spanien efter att han stuckit från en annan stad i panik för att han fick för mycket folk efter sig. Nu har han kommit hit för att stadga sig och bygga upp ett nytt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att detta verkar va en väldigt seriös server.De kommer bli många roliga senarier med Frank då han är väldigt klantig å gör dumma saker . Jag har spelat väldigt mycket fivem igenom åren och andra rp spel. tycker att de är de roligaste som finns. och tror att vi kommer ha väldigt kul tillsammans

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett roligt RP men roliga senarium och en rättvis spelplan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig betyder de att du ska använda sunt förnuft ! Att inte spela ut alla senarium på att du själv ska vinna. du ska rpa så alla har roligt.

Hur hittade du Unive? Jag kollade runt å letade ny server på twitch och hittade denna och fastnade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka