Nekad FrankWagner1904 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FrankWagner1904

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? FRANK WAGNER

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Frank Wagner 28År

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, mysterisk och målmedveten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Frank. Han är en snäll, trevlig men rätt mystisk kille som inte säger allt om sig själv direkt. Han växte upp på ett ställe där det inte alltid va lätt, o även om han alltid försökt göra rätt – så har han ibland hamnat snett. Han har t.ex. sålt lite grejer på sidan, typ knark, men på ett sätt där ingen riktigt fattade att det va han. Han har aldrig blivit tagen eller ens misstänkt. Men det livet va aldrig planen, det va mer för att överleva." Nu vill han göra nåt mer seriöst. Tänker jobba sig upp i stan, typ inom nåt lagligt – kanske sjukvård, transport eller väktare. Han håller låg profil, snackar inte för mycket, men när han väl litar på nån så har man honom på sin sida till 100%.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roligt RP och spela så mycket som möjligt när jag inte jobbar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att t.ex spela med när du blir rånad istället för att dra up din pistol och försöka fly. låt istället ibland motparten "vinna" scenariot, det bidrar till djupare och roligare RP

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? De va typ för 2-3år sedan då jag inte hade koll på suntförnuft riktigt isf

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft betyder att du ska tänka efter innan du gör något, om det verkligen känns realistiskt. RDM står för random deathmatch, det betyder att man dödar någon utan någon anledning. VDM är när man använder sin bil som vapen och kör på någon med flit. NLR, new life rule, innebär att om du dör i ett scenario och respawnar så får du inte minnas något från det, du måste spela som om du glömt allt som hände. Fail RP är när du gör något som är helt orealistiskt och som inte skulle kunna hända i verkligheten. Metagaming betyder att du inte får använda information från till exempel Discord eller Twitch i spelet, alltså ingen information utanför spelet får tas in i spelet. Copbaiting innebär att du inte ska locka polisen efter dig bara för att det är kul, du får inte till exempel stå och tuta framför polisen för att provocera. Den regeln handlar om att inte använda spelets funktioner för att fuska eller få fördelar, som att till exempel kolla runt ett hörn fast din karaktär egentligen inte kan se där du tittar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inte spelat Fivem då min gamla main server Moonstreet lades ner så är lite ringrostig men har såklart kollat igenom alla era regler och vet vad som gäller!!! Såg även nu att måga har sökt med samma namn och kan ändra om det skulla vara så.

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka