Nekad Franklin Mfkka | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin Stenström

Vad är ditt discord namn? StoraC

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Franklin Mfkka. Franklin är en person med ett djupt förflutet, han växte upp i en miljö som präglades av utmaningar. I barndomen hade Franklin inga problem med att lära känna nya människor och speciellt i fotbollslaget där hade han många vänner. I tonåren satsade Franklin på fotbollen men efter en knä skada tvingades han ge upp drömmen om fotbollsstjärna. Då kom han in på fel bana och började umgås med fel folk, han blev smått kriminell. Efter en stor dispyt med en av de killarna i hans umgänge insåg Franklin att han måste byta stad för att han fruktade för sitt liv. Därför söker Franklin sig till en ny start i en ny stad där han kan bygga upp ett nytt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med att försöka skapa en seriös rp upplevelse och en riktig inlevelse. Jag kommer även bidra till att skapa en rolig miljö och få folk att känna att rp är det roligaste man kan göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man kan agera på ett sätt som gynnar den andra personen i en situation, och att jag inte alltid kan göra vinst konstant.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Combatlogging, innebär att man stänger av spelet för att kunna undvika en situation som sker just nu utan att låta händelsen spela ut som det egentligen ska. Metagaming, är när du använder dig at information som du egentligen inte ska veta, tillexempel du sitter i discord med någon och använder dig utav den informationen den personen berättar för dig. Fearrp, innebär att du värnar om ditt liv och att du ska utspela situationen så som det hade skett i verkliga livet ungefär, dvs om någon har ett vapen mot dig ska du inte försöka slå personen utan du tar upp dina händer och lyssnar på personen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har delvis erfarenhet och har många vänner som kör en hel del.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill verkligen vara medlem och jag har velat söka under en längre tid men jag har bara inte tagit tag i det men jag tror verkligen att jag kan bidra med en bra inlevelse och en rolig tid, uppskattar att ni tog er tiden.

Nekad.
Anledning:
Utveckla gärna Berätta om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka