Nekad Frankish | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankish

Icke Medlem
Meddelanden
396
Reaction score
149
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198109524288/

Ditt Hex-ID: steam:110000108e58140

Vad är din discord tagg? frankish1

Vem var det som bannade dig? Philip bannade mig

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image (7).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag begick ett grovt regelbrott på servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hängde på oljeriggen med ett gäng och sedan så kom det en heli och jag aimade på dom för dom riktade ur helin, sedan så åkte dom iväg och sen 5 minuter senare så kom philip in i staff samtal och sa att jag fuskade och bannade mig,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% ratt beslut och respekterar det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannade ett antal gånger innan och alltid lärt mig min läxa efter mina bans då att inte få spela på servern på ett långt tag tar väldigt hårt och jag tänker mig för extremt mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att fuska och bara rpa normalt på servern som jag gjorde dom 2 åren jag spelade på servern och bara fortsätt med bra och problem fria scenarion och med saker faktist gör något vettigt för servern istället för att göra sånna dumheter som jag gjorde att fuska på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har varit bannad på servern i ungefär 4 månader och jag har lärt mig en rejal läxa och att vara bannad såhär länge har verkligen gett mig enormt tid att tänka över mitt beslut och det var verkligen skit dumt och jag skämms och ångrar mig extremt mycket sen första dagen jag blev bannad och kommer verkligen inte begå regelbrott då det inte lönar sig utan bara får dig bannad och i detta fallet bannad i flera månader vilket är väldigt tråkigt och det är mycket bättre att bara spela efter reglerna och ha kul istället för att förstöra för mig själv och andra på servern. och att man bara tappar respekten från philip vilket är jätte dumt då philip bara gör bra saker för folk och för servern och det är bara skämmigt att göra så mot servern och philip. det enda jag vill är att bevisa för philip att jag har verkligen har lärt mig av mina mistag och från och med bara visa gott från min sida och kan lova att han aldrig kommer höra eller se något dumt från mitt håll.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka