Nekad Frankish | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankish

Icke Medlem
Meddelanden
396
Reaction score
149
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198109524288/

Ditt Hex-ID: steam:110000108e58140

Vad är din discord tagg? frankish1

Vem var det som bannade dig? Emilia men philip bannade mig först.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att philip bannade mig för att jag använde fusk på servern och att det är imot serverns regler det är inte svårare än så.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på oljeriggen med några random personer och ett annat gäng och sedan så kom det några personer i helikopter och skulle skjuta oss så då aimade jag på dom flera gånger och sen drog dom, sedan typ 10 minuter efter kommer philip in i staff samtal och frågar om det är kul med aimbot osv och sedan bannade han mig för aimbot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban av philip och jag respekterar hans beslut till 100%.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat sedan 2021 och har aldrig fuskat på servern någon gång dom flesta bansen är dubble bans och falska osv. men många av dom är små bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade aldrig fuskat på servern och fortsätta spela på servern som en vanlig spelare och bara bidra med bra rpande och scenarion. hade gjort allt för att kunna gå tbx i tiden för jag ångrar mig extremt över mina dumma beslut och jag det ända jag vill är bara att få unban nu innan sommaren så jag kan spela som jag brukade göra alla dom andra 3 sommrarna på servern jag saknar unive extremt mycket och har haft och har det jätte tråkigt då unive var det ända jag spelade när jag var vid datorn jag ber hemskt mycket om ursäkt till philip för mina barnsliga och dumma beslut att göra på hans server och det kommer absolut inte hända igen och det kan jag svära på gud att inte kommer göra jag vill bara att du philip ger mig en chans att bevisa att jag har ändrats och att jag kommer bara göra bra exempel av mig framöver och det kommer inte förekomma några regelbrott från mitt håll och bara gott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det inte är värt det att fuska på unive då det bara får dig bannad och det finns så mycket bättre saker att göra på servern som man kan göra nytta av på längden istället för att göra massa regelbrott som förstör för servern och andra spelare jag har lärt mig att det är extremt tråkigt att inte få vara delaktig i servern unive och skäms väldigt mycket över att jag har fuskat på unive. jag har aldrig varit en problem spelare och jag har aldrig varit en skottperson eller skapat några problem alls på servern och har varit mod förut och staff flera gånger då jag har aldrig velat sluta bidra till servern för jag har bara velat serverns bästa under alla år jag har spelat, jag har haft mina ner och uppgångar men i slutändan så respekterar jag unive och philip extremt för att detta är inte bara en server för dig och det vet jag och det är extremt taskigt och respektlöst att fuska på din server. utan detta var bara ett jävligt dumt beslut som jag ångrar grovt tror det eller ej och jag vill bara att du ska ge mig 1 sista chans att visa att jag har är bättre än så och att jag är en väldigt bra rpare sedan att jag kan göra bra saker för servern. jag måste kunna bevisa det på något sätt och om denna överklagan blir godkänd så kommer jag forstätta visa dig att jag är bra och inte en skitunge som vill göra skada mot servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka