Nekad Frankish | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankish

Icke Medlem
Meddelanden
396
Reaction score
149
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ditt discordnamn: frankishh

Ange ditt födelsedatum 26 November 2006

Varför ska just du bli staff? för att jag är väldigt aktiv och effektiv och är bra på att få saker gjort jag vill också servern väl och jag vill göra något bra för servern. jag är också väldigt bra på att prata med folk och jag är väldigt förstårlig och jag är en person som lyssnar väldigt bra på vad folk har och säga. och jag vill lägga mycket tid på att vara staff. sedan ser jag mig också att stanna i staff teamet än väldigt lång tid och ta mig långt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att servern har väldigt mycket lallande och oseriös rp och jag skulle vilja bidra med hjälp att fixa det.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? att vi ska specca mer område där folk hänger tex gänghus osv då det är där jag har insett själv att det förekommer mest lallande och andra regelbrott och att vi ska specca scenarion närmre och längre.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? att man ska ha god ton när man prata med spelare på servern. du ska möta alla som du vill bli bemöten och du ska inte vara partisk i någon situation som förekommer under ditt staff arbete. du ska lyssna på vad spelare har och säga om det är rätt tillfälle och du ska ge rätt att få höra från tex båda parterna under ett support ärende.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? vardagar
16:00 till 01:00
helger
12:00 till 04:00

men kan blir mer och mindre.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive sedan 2021 men i mellan åt har jag tagit pauser osv.

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit mod innan med omdråden som donations ansvarig och kriminell ansvarig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag föredrar de markerade områden då jag tycker det är roligaste att jobba med. och jag har tidigare erfarenhet inom dessa. men kan också jobba med annat om det verkligen krävs.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka